"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. január 10., hétfő

Sör

A nagyfiú tizenöt éves. Én nem voltam tizenöt éves fiú, úgyhogy fogalmam sincs milyen érzés lehet az, de a párom meg van győződve róla, hogy ő még emlékszik, és mindig ugyanarra a dologra gondolnak a fiúk ebben az életkorban, persze a szexre. Hát ez még nem látszik a gyereken, elég dedós dolgokat csinál, a nők iránti érdeklődésének egyedüli jele eddig az volt, hogy a koleszban töltött első héten megdobálták májkrémmel a szomszédos leánygimnázium növendékeit. Férfias jelleme pedig abban nyilvánult meg, hogy miután a szobájukban elszállásolt társaság összekeverte az ágyneműjüket, két hónapig más párnáján, lepedő nélkül aludt, s ez csöppet sem zavarta. A maszkulinitás számlájára írom azt is, hogy egyetlen félév alatt tizenhárom félpár zoknit hozott haza, s némileg vigasztal, hogy ezek szerint lennie kell egy másik anyának, aki szintén talált tizenhárom páratlan zoknit a fia szennyesében.

Lehet, hogy valóban pasi lesz belőle, mert nemrég előkerült egy fotó, amelyen egy kocsmában ül a barátaival, és kétségtelen, hogy a sörösüveget szakszerűen tartja.

4 megjegyzés:

  1. Meg lehetsz vele elégedve, mert ennyi idősen ez a legfontosabb. (Mert én is emlékszem, bár fiú nem voltam:)

    VálaszTörlés
  2. dejól fogalmazol! szuper a humorod!

    nekem is van 15 évesem (is-)

    VálaszTörlés
  3. édes! :)
    apukádtól örökölted?

    irigyellek . boldog lehetsz nagyon.

    VálaszTörlés
  4. látszik.
    örülök, hogy megismerhetlek

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.