"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. február 22., kedd

Hátsó ablak

Igen divatos mostanság nyilvánosan vallani mindenféle perverziókról, elárulom hát, hogy én is voltam bigbrader (vagyis inkább -sziszter). Egy gangos ház konyhájának galériaágyáról követtem figyelemmel a valóságshowt, ami ugyan a nap huszonnégy órájában élő adást nyújtott, de a történések a reggeli és esti műsorsávra korlátozódtak. Szemben, a kis világítóudvar másik oldalán, tőlünk néhány méterre zajlott a család élete, pontosabban annak konyhai része. Nem mondhatom hogy apa, anya, nagyfiú és az ő barátnője különösebben izgalmas dolgokat csináltak volna, anya főzött és mosogatott, a többiek pedig ettek, ittak és beszélgettek (hogy miről, azt sajnos nyáron nyitott ablaknál sem lehetett érteni, még hangos veszekedéseknél sem). Voltak emlékezetes akciók, például amikor az apa beleturházott a mosogatóba, vagy kanállal fogyasztotta a rántott húst, de összességében meglehetősen átlagos életet éltek, ennek ellenére (vagy éppen ezért) jobb és igazibb volt a valóvilág összes szériájánál.

Na csak azért írtam le, hogy tegyetek függönyt a hátsó ablakra, persze ezt már Hitchcock óta tudhatnánk.

1 megjegyzés:

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.