"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. február 17., csütörtök

Hirdetmény

Miután a freeblogos oldalamat sem sikerült elrejtenem az ismerősök elől - mert olyan hülye vagyok a boggerozáshoz mint Julis -, nagy dilemmába estem, hogy mit tegyek rá ha már egyszer ott a sok hely. Hála motymotynak, ez a kérdés megoldódott, száműztem Julist az anyusblog.freeblog.hu -ra, ami nagyon időszerű cselekedet volt, mivel motymotynál már teljesen lent jártunk a kocka alján.

3 megjegyzés:

  1. Nadehát, mondtam Julis, hogy a kocka nem telik be!

    VálaszTörlés
  2. itt vótam, de megyek tovább oszt me"keresem ezt a julist, mer ez ollyan kedvemre való fehírszemélynek tűnt.

    VálaszTörlés
  3. ott vótam, de nem t'ok kommenkodni ottan...mé'?
    ...nékem tiltva vagyon?

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.