"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. február 21., hétfő

Ígéret szép szó

NEM jutalom gyanánt lebegtettem meg sármos gyermekem előtt a kiblogolás lehetőségét, hanem végső kétségbeesésemben, az anyai pofon materializálódását kivédendő. Mert a gyermek egész nap hisztis nyafka volt, ami kislánynál is borzasztó, de egy tizenhárom éves fiúnál elviselhetetlen. Délután aztán elmentünk kabátot venni (anya nééézd, mutatta hosszan előrenyújtott karját, kicsi!, tényleg kicsi állapítottam meg, vegyünk, úgyis leárazás van a ...-ban), de amikor ötödször jártunk körbe az áruházban és már totál leizzadtam és nem volt jó a kabátok színe, vagy kemények voltak, vagy simán nem tetszettek neki, illetve csak egyetlen egy, de az nekem nem tetszett mert vékony volt és kapucni nélküli, és DIREKT úgy görnyedezett a felpróbált dzsekikben mint egy beteg varjú, és kábé olyan képet vágott mintha megtudta volna hogy nem csak egyszer kell elolvasni A kőszívű ember fiai-t hanem háromszor, és folyamatosan rinyált hogy szörnyen melege van de azért kabátostul állt rá a futógépre, és közölte hogy a háendemben vannak jó dzsekik de mondtam most nem ott vagyunk!!!, aztán azért rinyált hogy szomjas de a lé amit vettem az nem volt jó... szóval akkor ígértem meg hogy KIBLOGOLOM amiért hisztis. És azt felelte hogy akkor ő meg százszor odaírja kommentbe hogy ez a blog nagyon gáz, de mondtam akkor majd jól kimoderálom és ennyiben maradtunk, ő tovább hisztizett én pedig nem ütöttem meg. És most vessen magára.

6 megjegyzés:

  1. Régebben meg csak simán lekevertünk egy taslit:)))
    Változnak a pedagógiai módszerek. Adminok és userek:)

    VálaszTörlés
  2. Jajaj! A tizenhárom éves fiú lelkivilága a nagy látszatférfiasság ellenére borzasztóan zilált tud lenni. Pláne az ősök diktálta ruhadarab esetén. Én is túléltem!
    A kliblogolást rövid egy hónapom alatt én is felvetettem, mire látszólag galamb szelídségű asszonkám olyan gyilkos héjaszemeket villantott, hogy csak annyit közöltem: még meggondolom. :-)

    VálaszTörlés
  3. kibloggolás mint a modern kor pedagógiájának "makarenkói pofonja...nekem tetszik. lehet bevetem.

    nálam a router az én gépem mellett van. ha már rekedtre ordítottam magam a...dugók ki...és megszüntetem a szolgáltatást a két gyerek szobája felé.
    ilyenkor aztán sírás rívás van...mert épp a holnapi tanuláshoz végeztek anyag gyűjtést...(az anyjuk ezt el is hiszi).

    VálaszTörlés
  4. Akárcsak az én fiam! Mindennemű ruhavásárlás rémálom! Jó dolog ez a kiblogolás! :) Mi holnap fodrászhoz megyünk. Azt sem lehet akárhová. Hetek óta rágja a fülem egy hajvasalóért, göndör hajjal nem akar suliba menni. Reggel órákig vaxolja. :)

    VálaszTörlés
  5. jó kis módszertani poszt lett ez szülőkkel, gazdag élményanyaggal és szakértő bevonásával..

    VálaszTörlés
  6. Nem tom mi nyavalyogtok itten...annak idejin illen esetekben szeginy jó anyám mindég elzárta elölem a borospince kócsát...egybő' tuttam ám mint kő viselkednyi.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.