"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. február 10., csütörtök

Zseblámpahámozás

Na vajon ki döntött úgy tegnap, hogy meghámozza a zseblámpáját?? Perszehogy kisebbik nagyfiam a sármos lüke. És ki vágta el az ujját bicskával zseblámpahámozás közben?? Perszehogy ő.

Egyébként azért akarta meghámozni, mert sérült a külső, lágy műanyag burkolat (ami azelőtt vízhatlanná tette a lámpát) és a gyerek szerint most már szebb lenne enélkül. Meg amúgy is tanulnia kellett volna és mennyivel jobb zseblámpát hámozni (vagy zabot hegyezni, lufit borotválni stb.) mint tanulni.

Persze vérzett. Én meg persze teljesen rosszul lettem, mert nem bírom a vért. És a hányást (de az most nem volt). (És a képmutatást, de az főleg nem ide tartozik.) Közvéleménykutatás: mennyire életképes egy ötgyerekes anya aki nem bírja a vért és a hányást?? Mondjuk mindkettőre megvan a módszerem, a sebeket úgy kezelem, hogy csak a perifériás látásomat használom, meg sok sebhintőport, a hányás feltakarításakor szintén a perifériás látásomat használom, meg sok papírtörlőt.

4 megjegyzés:

  1. Hú a hányást én sem bírom, semennyire sem. Még ha hallom is rosszul leszek.

    Béla tegnap a nyelvét vágta el. Csak mondom, hogy nem kell ehhez gyerek, egy sem, nemhogy öt. :D

    VálaszTörlés
  2. Én háromgyerekes anyukaként nem bírom a hányást és a vért. Bizony sok mindent megéltünk-megélünk a fiúkkal, kiskor, nagykor mindegy. Én is a perifériás látásomat használom. :)

    VálaszTörlés
  3. :) én kétgyermekes apukaként :))) a hányásra gyerek és kutyaszarra söprűt, lapátot felmosó rongyot, a vérzésekre kötszert meg ilyesmit veszek igénybe...de ha ti több gyermekes anyukák itt többen is azt állítjátok az is beválik - ezután én is a perifériás látásom fogom használni.

    VálaszTörlés
  4. egy idő után az ember keze olyan mint az emlékkönyv...ahány vágás berovás annyi emlék...(most a fiad is elkezdett emlékkönyvet írni.) fiú gyerek - ebcsont beforr :) - csak le ne vágja valamijét.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.