"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. március 18., péntek

13

Bogárhoz hasonlóan számkísérletbe kezdtem. Lényege a megváltoztatott kapukód. Ugyanis eddig az 1-es gomb megnyomásával lehetett hozzánk becsöngetni (logikus alapbeállítás, tekintve, hogy miénk az egyetlen földszinti lakás a lépcsőházban), így aztán MINDENKI, az egyszerű kaputelefonbetyároktól a szórólapozókon, közvéleménykutatókon, kopogtatócédulagyűjtőkön, jehovatanúin, késesköszörűsökön át egészen addig, hogy elnézéstazavarásértnemtudomjóhelyenjárokezapitypalattyucca??? Szóval minden idetévedő kézenfekvőnek látta az 1-es gombra rábökni, és biztosan nagyon csodálkozott volna, ha hirtelen felindulásból spontán átharapom a torkát. Ám szerencsére a kaputelefon meghibásodott, és a szerelő nem csak a javításra tett (eddig úgy tűnik sikeres) kísérletet, hanem a kódot is átállította (miután hosszasan ecseteltem neki a drámai helyzetet az esetleg véres végkifejlettel). Tanakodtunk egy darabig, mi lenne a megfelelő szám, végül elfogadtam a javaslatát, hátha szerencsét hoz. Azóta persze már bánom, mert mondjuk a 85649 bizonyára hatékonyabban csökkentené a hívatlan látogatók mennyiségét. De így is kíváncsi vagyok.

1 megjegyzés:

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.