"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. március 3., csütörtök

Apró titkok

Avagy miért remélem hogy van túlvilág

A nagy, komoly, szép és magasztos okokat most nem említem. De van pár, kevésbé jelentékenynek tűnő dolog, amely miatt szívesen visszapillantanék majdan e siralomvölgyre. (A listát esetleg később még bővítem.)

1. Megtudhatom, mi történt valójában azzal a pókkal amelyiktől hisztérikus idegrohamot kaptam ötévesen és a nagymamám azt állította, hogy lecsapta, de én láttam, hogy nem is.

2. Megtudhatom, kedvelt-e legalább egy kicsit óvodáskori plátói szerelmem, a kancsal Misike, akit mindig nagyon sajnáltam amikor a sarokba kellett állnia.

3. Megtudhatom, hogyan jutottam fel a szobámba, amikor az egyik főiskolai buli másnapján kék-zöld foltokkal teli ébredtem. Vagy akár meg is nézhetem. Lassítva.

4. Megtudhatom, valóban jól működik-e Pitték házassága. (Nem, ne gyertek nekem újságcikkekkel, úgysem hiszek el semmit a bulvársajtónak!)

5. Megtudhatom, mit élveznek a halak az ívásban, hiszen nem szexelnek. Vagy hogy egyáltalán élvezik-e.

6. Megtudhatom, mit írt rólam a főnököm, amikor egy díjátadáson méltató beszédet kellett volna mondania, ami aztán elmaradt (nem a díjátadó hanem a méltatás), és egész este próbáltam összerakni a papírt amit miszlikbe szaggatott, de nem sikerült.

5 megjegyzés:

  1. Anyusom. Asziszem négyesvel kapcsolatban ez a szittya már linkölt neked errő'egyett, még a mútkor..
    ezt:
    szittyazoli.freeblog.hu/categories/angelina_es_brad/

    Most akko' nem hiszöl neki, vagy nem olvastad? Ha utóbbi akkor jó, én se óvasom mert nagy kupac az egísz.

    VálaszTörlés
  2. anyusom a négyesvel kapcsolatban ez a szittyagyerek (akit ugyan én ki nem á'hatok) már linkölt néked egyet
    eztet:
    szittyazoli.freeblog.hu/categories/angelina_es_brad/

    most akkó'mostan nem hisző neki, vagy el se óvastad... akarmellik is a válasz jó tetteded...

    VálaszTörlés
  3. egyiket maj törőd má' ki...megírtam oszt azt hittem elveszett...azér írtam kétszer...bocsi.

    VálaszTörlés
  4. Te kis kíváncsi! :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.