"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. március 30., szerda

E.T. és a bokáig érő paszuly

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kisbaba, aki naponta ötvenszer szétdobálta a konyhában a szekrények tartalmát. Ez a gyermek nagyon félt az anyukája harmincéves, műbőr E.T.-jétől és a nagytesója fúvócsöves J.I. Joe-jától. Amikor aztán a baba egy egész zacskó szárazbabot terített szét a padlón, az apukája fogta az E.T.-t és a J.I. Joe-t, és odaültette őket a polcok elé.

Azóta a szegény kicsi gyermek frusztráltan vinnyog a konyha közepén. Ha a kisbaba anyukája nem kapja meg harminc éve az akkor nagyon menő műbőr E.T.-t, az én mesém is tovább tartott volna.

10 megjegyzés:

  1. Szegény gyermek!

    A konyhában pakolás amúgy is fejleszti a minden kutyafüléjét, tanítják a zegyetemen. Meg azontúl a kedves szülők állóképességét és türelmét is.

    VálaszTörlés
  2. nincs itt fetrengős szmájli pedig azt tettem volna be :D kettőt is!!! bezzeg ha az első gyerek lett volna :D most még csak a könyvben olvasgatnád, hogy akkor kell-e hagyni, hogy 51-ik alkalommal is kipakolja, mert ha nem lelki beteg lesz, vagy be kell zárni bababiztos reteszel a szekrényt,vagy mit is kell csinálni vele Szegény ET! Még bírja?

    VálaszTörlés
  3. Hát ez király :D (tudjátok, én mitől féltem? a moncsicsitől.)

    VálaszTörlés
  4. eszerint ők is ellenségnek tekintették.

    VálaszTörlés
  5. Hehe, extrém-társas, szerintem szabadalmaztasd.:)
    A barátaim odavannak a társasokért (Catan-t ismeritek?), én bealszom rajtuk.

    VálaszTörlés
  6. :D :D Gyengébb kártya: "Három percig fejhangon visíthatsz egy szabadon választott játékos fülébe"

    VálaszTörlés
  7. Isten éltesse a te Árpidot! No osztán nem az itten taglalt pedagógijaia sikerei hanem Árpád nap kapcsán. Má' ha ma tartotta a neve napját. Ha nem akkó' is.

    VálaszTörlés
  8. az ide vágó szakirodalom ezt úgy írja le, "egy objektum élő erővel történő őriztetése".
    (pszicho-villanypásztor?)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.