"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. március 22., kedd

Gáz 2.

A névmódosítást végül sikerült elintézni, legfrissebb levelüket már megújult önmagamnak címezték. Viszont háromszor futottam neki, míg rájöttem, mit akarnak.

"Ezúton szeretnénk értesíteni, hogy munkavégzés céljából munkatársunk meg fogja Önt keresni. Kérjük, hogy a munkánk elvégzését segítse!"

??? A párom javasolta, hogy fogjam be a munkatársat vasalni, azt úgyis utálok.

Aztán felfedeztem, hogy lentebb, nyomtatott nagybetűkkel az áll: "MUNKAVÉGZÉS CÉLJA: gázmérő hitelesítési cseréje." Na basszus vasalhatok mégis én.

3 megjegyzés:

  1. jé tényleg. Az előbb még itt volt. :D

    Elvitte a cicia. Lehet betette a moderált kommentek közé.

    Végülis nem fontos. Maximum nem vasalok ki helyetted. :)

    VálaszTörlés
  2. "vasalhatok mégis én."- erdekes fogalmazas, azt hittem, igy csak a bibliat irtak :)
    Vali

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.