"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. március 2., szerda

Gáz

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Amint a lenti levélből látszik, egy héttel ezelőtt fordultam írásban Ügyfélszolgálatukhoz a problémámmal. Az automatikusan generált válaszlevélen kívül eddig nem kaptam visszajelzést, bár abban az áll, hogy töltsem ki a honlapon található űrlapot a gyors és pontos ügyintézés érdekében. Nem tudom, ez azt jelenti-e, hogy űrlap nélkül egyáltalán nem számíthatok normális válaszra, vagy csak kevésbé gyorsan és pontosan, ez viszont felveti a kérdést, hogy Önöknél mi számít gyorsnak és pontosnak... Úgy sejtem, a fogyasztó névmódosítását a "leolvasási adatok" űrlapon lehetne kérni, csakhogy ennek kitöltéséhez regisztrálni kellene, ez pedig nem sikerült. Az utolsó levelem óta eltelt idő alatt annyiban átalakult a problémám, hogy végre megtaláltam az "ügyfélazonosítót" a számlán, valamint arra is rájöttem, hogy a "gyári szám" a "mérőazonosító" utolsó négy számjegye. Viszont továbbra sem tudok regisztrálni, mert a hibaüzenet szerint nem stimmel a születési dátum, pedig több mint negyven éve abban a hitben élek hogy ezen a napon születtem. Kérem, segítsenek a regisztrációs feladatlap kitöltésében, vagy egyszerűen módosítsák a nevem a nyilvántartásukban.

Köszönettel etc.

2 megjegyzés:

  1. A helyedben innentől kezdve két születésnapot tartanék, az sosem árthat.

    VálaszTörlés
  2. Hm, bocs, ha azóta megoldódott a problémád, de nekem is volt hasonló kínom netes regisztrációnál, és az volt a megfejtés, hogy a nap után nem kell pontot tenni :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.