"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. március 9., szerda

Nem hányós

Motymoty kérte, hogy írjak valami nem hányósat az elejére.

Erről az a horgászműsor jutott eszembe, amikor bemutatták hogyan kell tuti etetőanyagot csinálni, és a vödörnyi masszába belekevertek egy jó maréknyi gilisztát amit előzőleg egy többélű, ollószerű célszerszámmal aprítottak fel.

Na ilyen filmeket kell nekem nézni... pasik...

2 megjegyzés:

  1. Így, ez tökéletes.

    Nekem a húgom evett gilisztát, két oldalt lógott ki a szájából, és torkaszakadtából visított ha el akartad venni tőle. :D

    Éhes lehetett szegény.

    VálaszTörlés
  2. ezzel a hányós dologgal engem is "megfertőzött". Bár engem a hányás nem zavar olyan nagyon, de addig míg motymoty nem említette észre se vettem őket a filmekbe. Azóta mindig meglátom őket :))))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.