"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. március 20., vasárnap

Püspökfalat és kombinált fogó

Nem akartam levágni az egész popsiját mert aztán meg hiányolták volna.

Végül kombinált fogóval sikerült kihúznom azokat a dögnagy tokokat a háromkilós tyúk püspökfalatjából.

Fárasztó dolog barkácskészlettel ebédet főzni.

 

5 megjegyzés:

  1. Ha egyszer kombinált fogó helyett csípőfogót használsz, legközelebb mindenki örülni fog, hogy levágtad a püspökfalatot.

    Nincs benned semmi előrelátás.

    VálaszTörlés
  2. :) Nem való nekem ez, halottakat előkészíteni az utolsó útjukra.

    VálaszTörlés
  3. Azon vigyorgok, hogy én szemöldökcsipesszel szoktam. Kinek-kinek a maga szerszáma! :-)

    VálaszTörlés
  4. Én is szemöldökcsipesszel szoktam... :-)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.