"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. április 1., péntek

Egyedfejlődés

A kisded azt hiszi, az anyja ARRA VALÓ, hogy első szavára azonnal enni adjon neki, fölszedegesse amit ledobál, és kihúzza a sz.rból. Serdülőkorra ez az elképzelés szilárd meggyőződéssé érik.

10 megjegyzés:

  1. Kisded koromra nem emlékszem, de serdülőkoromban biztos, hogy nem hittem ezt.

    Szerintem ez megtisztelő is lehet.

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó! És milyen igaz! :)

    VálaszTörlés
  3. No nem kell annyira komolyan venni.... majd változik, két felnőtt és egy tini fiam van. Én már csak tudom! :) Egy kis vicc: A kisbaba olyan mint a Nescafe. Könnyű megcsinálni és egész éjjel ébren tart. :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, nem is könnyű annyira...:)

    VálaszTörlés
  5. Oszt mégis segít az ember.. izé tigris lánya, akiből anya lett, kivakarni... inkább menek mosogatni, a tányérok legalább nem beszélnek... vissza...

    bár erősen gondolkodom, hogyan tudja kamasz gyermekem oly gondosan eltüntetni a fél pár zoknikat és a kiskanalat...

    na majd a mennyországban.. mennémán, mondaná kedves barátosom, a pokol jobb hely... ott vagyunk mi is! :-))

    Jippi, sikerült idejutnom! Uccse gyössz rá, ki vagyok! :-)) -8- -0- :-)

    VálaszTörlés
  6. ...hogy nem találtam én ide hamarabb?! :D

    VálaszTörlés
  7. Ne aggódj, egyik lányunk az idén lesz harminc és még mindig azt hisz, hogy az általad említett dolgokra van kitalálva a szülő.
    Én nem tudom mostanság mikor nő be egy gyerek feje lágya ?

    VálaszTörlés
  8. :))))a gimiben én is nagyon önállóan csináltam a hülyeségeimet :)))
    De a fejem lágyával még nekem is gondok vannak :))

    VálaszTörlés
  9. ez nagyon jó :)))))))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.