"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. április 15., péntek

Guriga

Az emberek alapvetően három típusba sorolhatók:

akik szerint a wc-papír gurigát úgy kell felrakni a tartóra, hogy a falhoz képest

a. kifelé forogjon,

b. befelé forogjon.

c. Akiknek mindegy.

Természetesen EGYÉRTELMŰ, hogy az a. változat helyes, de együtt tudok élni azokkal, akik másképp gondolják. Csak mindig meg kell fordítanom a gurigát.

(A komplett emberiség ilyetén kategorizálását megnehezíti, hogy a többség olyan helyen lakik, ahol 1. nem gurigás a wc-papír, 2. nincs wc-papír, 3. nincs wc.)

5 megjegyzés:

  1. szerintem is c Egyértelműen mindegy merre forog, ha én teszem a papírt, akkor kifele rakom, ha más teszi akkor úgy fogy el.
    toilet-papers.com/toilet-paper-roll-art.html

    VálaszTörlés
  2. Most akkor kéretik visszacsüccsenni és elgondolkodni! Mert ha alul forog kifelé, akkor fölül befelé forog. Ha viszont alul befelé forog, akkor fölül búvik előfelé... :-) Na, most mi a kérdés? :-)

    VálaszTörlés
  3. ...újságot manpság má' nem járat senki, innen közöletek.

    mőre forog a guriga? be is szarok rögtön.

    VálaszTörlés
  4. egyértelmű a. és az én életem is azzal telik el, hogy helyreigazítom a gurigákat! :)))))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.