"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. április 5., kedd

A kísérletek állása

Ha esetleg valakit érdekel, akkor azért, ha senkit, akkor csak a magam és a tudomány számára dokumentálom a folyamatban lévő két kísérlet állását.

A kaputelefonkód 1-esről 13-asra való megváltoztatása óta kizárólag olyanok csengettek be, akik hozzánk jöttek.

A kisded az E.T. által őrzött polcokhoz nem ment egy méternél közelebb, a J.I. Joe-t egyszer lerántotta, de visszatettem és amikor ismét elindult felé, egy rémségesen ijesztőnek szánt mély morgást hallattam, ettől megriadt, leült a J.I. Joe-val szemben és hosszasan veszekedett vele halandzsául, végül úgy látszik arra jutott, hogy amíg nem tisztázott kitől származik a borzalmas hang, addig jobb nem próbálkozni.

20 megjegyzés:

  1. Ezek szerint jól sejtettem, hogy ET-t kell vennem, nem J.I Joe-t.

    VálaszTörlés
  2. Figyelek ám és hamarosan megpróbálom hasznosítani az innen ellesett ötleteket. Kicsilány már ezerrel teper négykézláb és minden érdekli, amit nem szabad. :)

    VálaszTörlés
  3. ha ennyire hatékony, érdemes beszerezni minden áron. A kínaiaknál biztos van. A kínaiaknál MINDEN van.

    VálaszTörlés
  4. "magyar anyák" ha összejönnek!...még jó hogy nem jutott eszetekbe móricztól a "a kondás legszennyesebb inge" mert már be is volna szegény gyerek ásva derékig a konyhai kövezetbe.

    VálaszTörlés
  5. tudom te csak egy mélységesen mély morgást hallattál hozzá.

    a gumilövedéket...(úristen nem akarok nektek további tippeket adni!)...sem feriék találták fel. ezek szerint akinek ezzel kilőtték a szemét a keresse meg a feltalálót?

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon durva.

    Azt hittem azért ennél békésebben néznek ki ezek a dolgok.

    Első ránázásre én sem mernék oda menni.

    VálaszTörlés
  7. Igen. A képek láttán én is elgonolkodtam a dolgon. Nem lehetne ezt, valahogy, valamilyen gyerekbaráti módon megoldani? :P

    VálaszTörlés
  8. Hát tyű, ettől az E.T.-től én is megijednék :)

    VálaszTörlés
  9. Az E.T.+ J.I. Joe ötletet engedelmeddel magamévá tettem, nemsokára újra aktuális lesz a dolog.
    Kapucsengő.... hát a mienk a 14-es, mégis minden szórólapos, házaló stb. azt nyomja meg, pedig nem az van kiírva, hogy információ...
    Ja, már olvaslak egy jó ideje... nem tudom kitől keveredtem ide, de ittragadtam.

    VálaszTörlés
  10. Te, Traktor Minka mér nem fél semmitől se? :(

    VálaszTörlés
  11. (Most azon gondolkozom, hogy vajon a kívülálló szemlélő is úgy örül nekünk mint mi magunknak? Szerintem ki leszünk közösítve. :D)

    VálaszTörlés
  12. aztán a másikboltba megkérdezték, mit szólok a történésekhez, és ezer szempár szegeződött rám, mondtam, nem sokat nem nézem, na jól is teszed, mert akkor bunda volt a kiszavazáson a hétvégén, és gyorsan megtudtam, hogy az egyik "neves" napilap is megírta (itt felér a szentírás népszerűségével), hogy a zárás előtt már egy órával nem fogadta a retekklub az esemseket.
    dióhéjban ennyit tudok az aktualitásokról, remélem sokat segítettem. :)))

    VálaszTörlés
  13. S az a nagy büdös igazság, hogy ezek az információk rajtam mit sem segítenek, mert vénségemre olyan finnyás lettem, hogy csak vizet, pálinkát, bort és sört iszom, s ezeket is csak külön pohárból. (A tea kivételt képez abba lehet pálinkát önteni.)

    VálaszTörlés
  14. tényleg szokott, reggel ezen röhögtem, hogy most 1. eltűnt egy üzenet, 2. kettőnek számolta a szemétláda.
    Kommentre fel, legyen meg a 100! :)))

    VálaszTörlés
  15. hallgatása arra enged következtetni, hogy motty-jányunk a másnapokkal küzd. :)))

    VálaszTörlés
  16. Pedig az előző hozzászólásodból az derült ki, hogy vagy disznóságokra gondolsz vagy béllára vagy mindkettő. De ezek szerint a középső. :D

    VálaszTörlés
  17. uramista!,...látva ezt rusnya barna férget odadönn, aszittem enné durvább dolog mán nem gyühet itten...de oszt végig óvastalak benneteket...

    VálaszTörlés
  18. Mindenrő tudok, még a szalámiró is, (bár aztat nem egíszen értem)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.