"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. április 13., szerda

Különbség tétel 1.

Bele kell törődnöm, a Pasi egyszerűen képtelen olyan, nüansznyi különbségekkel foglalkozni, hogy az ő törölközője sötétkék-világoskék-zöld csíkos, a két nagyfiúé pedig kék-fehér-sárga, illetve kék-fehér-zöld csíkos... és RÁ VAN HÍMEZVE A NEVÜK!!!

6 megjegyzés:

  1. Igen, jobb ha beletörődsz !:)))
    Én azt tapasztaltam, hogy a pasik inkább a cucc helyéhez ragaszkodnak és nem a kinézetéhez. Namármost ha a törölközőjük helyén van valami más, abba simán bele is törölköznek :)))

    VálaszTörlés
  2. Én meg azt nem értem, hogy a Nők miért akadnak fenn ezen.:)

    VálaszTörlés
  3. Ó, nálunk is minden reggel ez a téma. Igaz, hogy név nincs rá hímezve, de hát nem naponta cserélünk törölközőt. Mostanában már elkezdtem fele akkorát és teljesen más színűt használni, hátha... A gyerekével még nem keveri, azon van egy kicsi sapka rész, meg egy tekibéka, bár lehet, hogy ez is csak idő kérdése. :D

    VálaszTörlés
  4. :))) néha azért megjár az emberfia...a múltkoriban valami galád a mosógépre dobva hagyta ebfürdetés után a kutya törülközőjét...
    mire száraz lettem úgy néztem ki mint a jeti, (mikor rádöbbentem mi a szitu hangokat is olyanokat adtam ki.)

    VálaszTörlés
  5. Biztos megint velem van a gond, de nekem fogalmam sincs melyik törölköző kié, mindig azt használom amelyik száraz és közelebb van hozzám. Majd ha lesznek gyerekeink veszek nekik rózsaszín törölközőket, azzal biztosan egyikünknek sem lesz gusztusa törölközni. :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.