"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. április 30., szombat

Különbség tétel 2.

(Talán sorozat lesz belőle.)

Ha a nő vesz fel kinyúlt, foszlásnak induló pólót, akkor IGÉNYTELEN és ELHAGYJA MAGÁT.

A pasi azért, mert ez (és a tizenöt ugyanilyen állapotú, amelyeket Istenments kidobni) KÉNYELMES, és a KEDVENCE.

3 megjegyzés:

  1. a pólók és a relikviaként őrzött sihederkorukból származó rövidnadrágok mellé én még a foszlásnak indult alsógatyákat is megemlíteném, amelyek kényelmesen bejáratottak már és érzelmi szálak kötik hozzá őket. :)))) (és csak akkor lehet ki-kidobni belőlük, amikor nincsenek itthon, mert különben könnybelábadó szemekkel tiltakozik, hogy ha már szanálásra ítélem, ne dobjam ki, mert jó lesz az még mondjuk port törölni :))) )

    VálaszTörlés
  2. úgy vettem észre, hogy ha sikeresen egyre több foltot mosok az amúgy kedvenc ronggyá használt pólóba, akkor megkönnyítem a kidobást. Mert amíg csak nagyon használt és rongyos mehet, ha foltos akkor az már ciki.
    A tuti biztos mégis a "rózsaszínre mosás"(TM) ezt alkalmazva megszűnt minden érzelmi kötödés az adott ruhadarabhoz.

    VálaszTörlés
  3. Jaja, micsoda igazság... és ha valamihez (pl. festésre váró ablakkeret hígítós áttörléséhez vagy autópolírozáshoz) rongy kell akkor csakis az jó, amit néhány hónapja vettem nem kevés forintért...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.