"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. április 15., péntek

Önkontroll

A kontrollvizsgálaton először is éreztette velem a kedvesen molett, ámde kedvetlenül szigorú doktornő, hogy pocsék, gondatlan anya vagyok, mert ha hamarabb kórházba viszem a gyereket, szebben gyógyulna a seb az állán. Bűntudatos képet vágtam, nehogy azt higgye, hidegen hagy a fiam sebhelyének majdani szépsége, de közben arra gondoltam, már csak az hiányzik a magyar egészségügynek, hogy minden másfél centis sérüléssel orvoshoz rohanjanak az emberek, másrészt milyen hálával emlékezik majd rám a sarj iksz év múlva, amikor egy kislány gyengéden végigsimítja az állát és arról faggatja, hogyan sebesült meg...

Ezután az orvosnő kijelentette: a fiú egy hónapig felmentést kap testnevelésből, ezzel együtt eltiltatik mindennemű sporttól és aktív testmozgástól. Reménykedve néztem rá, hátha félreértettem, mégiscsak egy tizenhárom éves, látszólag teljesen egészséges fiúgyermekről van szó, de igen, egy hónap, semmi sport, semmi bicajozás. Pont most, hogy kitört a tavasz. Nem tudom, hogyan fogja kibírni. Mert én nehezen.

U.i.: Délután cserkészetre ment, azzal, hogy társasozni fognak. Este kérdezem, mit csináltak. "Fociztunk." "Fociztatok??? Hát nem mondtad, hogy most volt agyrázkódásod?!" "Dehogynem. Ezért én voltam a kapus."

Reménytelen.

8 megjegyzés:

  1. a sebhellyel egyet értek. a fene tudja miért de tényleg meg kell simogatni.
    :D menj te bicajozni helyette :D ő meg nézzen az ablakból

    VálaszTörlés
  2. akkor olyan homokbucka ugrásra való terepet kell gyártani és rongálhatnád a bringáját :D tudod.. olyan ugrálások meg társai

    VálaszTörlés
  3. rrr, nincs is dögösebb, mint egy állseb. Komolyan:)

    VálaszTörlés
  4. (akinek az nem jut, annak marad az álseb. höhö)

    VálaszTörlés
  5. Azon tábort kell erősítenem, akik szerint nincs is dögösebb, mint egy állseb. Az én elsőszülöttem is rendelkezik egy ilyennel (három éve álló helyzetből borult a kismotorral). Ami ma még egy csak halovány sérülés, az pár éven belül komoly szexepillé növi ki magát. :)

    VálaszTörlés
  6. :) Jövök én, csak ez a blog.hu nem nagyon szeret engem, mert kb. minden harmadik belépési kísérlet jön össze. Most már ki is linkeltelek, hogy még véletlenül se maradj ki a szórásból. :)

    VálaszTörlés
  7. :) Jövök én, csak ez a blog.hu nem nagyon szeret engem, mert kb. minden harmadik belépési kísérlet jön össze. Most már ki is linkeltelek, hogy még véletlenül se maradj ki a szórásból. :)

    VálaszTörlés
  8. Egyszer nem szeret, egyszer meg duplázással kompenzál. :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.