"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. április 18., hétfő

Sztereogramok

Junik csalós képeiről jutott eszembe, mennyire szeretem az autosztereogramokat. Ha valaki nagyon ráér, próbálja ki, itt például van egy csomó. Aki nem ismeri: úgy kell nézni őket, mintha a kép MÖGÉ akarna belátni az ember, de nem erőltetni, hanem csak lazán! Idegesen nem érdemes hozzákezdeni... :) 

Nem könnyű ám arra koncentrálni hogy ne koncentráljunk, ezért érdekes játék ez. Főleg azoknak való, akik kedvet éreznek hozzá, hogy órákig dermedten bambuljanak a képernyőre. Sokan amúgy is egész nap ezt csinálják, ezért munkahelyen fel sem tűnik. Hevesebb vérmérsékletűek számára lehet veszélyes, mert előfordul, hogy félóra múlva sem jön elő a forma a képből, s van, aki ezt rosszul viseli.

Végül egy kis segítség: ha azt hiszed, hogy már látod, akkor még nem.

(Egyáltalán nem ide tartozik, de ha már napló, akkor megörökítem benne, hogy a kisded ma adott először puszit.)

11 megjegyzés:

  1. juj én is szeretem ezeket! Vannak tényleg igencsak szuper dolgok. Kis időt vett igénybe míg megtanultam hogyan is kell nézni.

    VálaszTörlés
  2. Fáradtan se. Pedig ezeket úgy imádom, de most nem megy sehogy se. :(

    VálaszTörlés
  3. rrrrr, pedig figyelmeztettetek, hogy fáradtan ne...Kifolyt az agyam a fülemen.

    A puszihoz pedig nagyon gratulálok:) Fontos nap ez!

    VálaszTörlés
  4. Höhö pont erre számítottam. Most gonoszul vigyorogva hátradőlök és elképzelem ahogy próbálkoztok. Höhö.

    VálaszTörlés
  5. Neked? Vagy úgy általában.

    (Rajtam ne hahotázz, mert meg se próbáltam. De tudod mit? Ha jól esik egészségedre. :))

    VálaszTörlés
  6. Hát nekem ez nem megy :-(( holnap gyakorolok tovább...

    VálaszTörlés
  7. na, már na... mire végignézem, lemegy a nap :-)

    :-))

    VálaszTörlés
  8. Nem arról volt szó, hogy nem akarsz politikáról olvasni?

    (Ssak azt akartam kérdezni, hogy került ide Török Gábor?)

    VálaszTörlés
  9. Szajnosz a hülye kérdéseim mellé már a ts betűt sem tudom kiejteni.

    VálaszTörlés
  10. Anyusom! Maj' csitertekre, ha megint gyüvük írjá má valami olyant is amihö tunnák má valami okossat kommendányi én is...
    Ezeket a gurigákot én híjjába lesem, nem akarnak peregni. Pedig má' megittam hat fédecit is...hogy hátha attó' beindónak...
    De csak, a szemem akatt össze, oszt végtire leszédőtem a székrő.
    Roseb má'ebbe ebbe a francos képekbe!

    VálaszTörlés
  11. Hát úgy láccik, nékem még valami nem indult be, talán holnap! Minnyá hétfő. Szóda-nap! Kapunk a nyakunkba! Oszt majd lecsurgatjuk, meg a gigánkon is, ami ilyenkor finomság jár nekünk, lányoknak!

    No akkor majdan meglátom én a nyulat!
    :-))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.