"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 19., csütörtök

Cigánykerékbe törve

Ez most olyan lesz, mintha folytatnám a tegnapi nyavalygást, pedig nem is.

Szóval délután a nyűgös ded (és a magam) szórakoztatására cigánykerekezni kezdtem. Igazán jól tudok cigánykerekezni, és a gyermek is határozottan élvezte, hangosan röhögött. Sajnos úgy a tizedik után már éreztem, hogy ha nem hagyom abba, akkor hamarosan nem csak cigánykereket fogok hányni, ráadásul az egyik csuklóm is megrándult, ezért befejeztem, és keserűen konstatáltam, hogy már ez sem megy úgy, mint régen. Ki is akartam egészíteni ezzel az öregedés speciális jeleiről szóló összefoglalómat, de aztán inkább lehevertem a játszószőnyegre pihenni, és menten el is szundítottam.

Azzal nem vádolhat senki, hogy túl sokáig lustálkodtam volna, pedig a ded zenélő játékából időről időre felzengő "Az icipici pókfi...", vagy a "Húzd húzd evezzél..." már csöppet sem zavar, viszont egyáltalán nem könnyű úgy aludni, hogy közben építőkockákat dobál rám, a hátamon ugrál, a fejembe harap, illetve a fülembe dugja a kis aranyos ujjacskáját, tövig.

5 megjegyzés:

  1. kicsit irigyellek a mégmindigtudsz cigánykerekezniért.
    nekem a "kedvenc" ébresztőm az volt, amikor vasárnap hajnali 6 órakor odaosont mellém megfogta a szempilláimat és felhúzta a szemhéjam: anya ébresztőőőő. persze én egy teljesen más gyerekről beszélek:-))

    VálaszTörlés
  2. Az ébresztő sokáig nálunk is úgy zajlott, hogy Zozi odaosont, kinyitotta a szemem vigyoroga, hogy már ébren vagy anya, nyitva a szemed. Mostanában csak megáll az ágy mellett, néz és egy ujjal megcirógat :) majd közli, hogy ráfekszik egy kicsit a hasamra. Legszebb szundikálós pillanatok ezek. Cigánykerék.... én is írígy...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem (nagyon értek hozzá, mert sosem tudtam cigánykerekezni) nem azzal van a baj, hogy öregszel, hanem azzal, hogy kijöttél a gyakorlatból. Mindennap megcsinálsz eggyel többet, év végére meglesz a nagyon sok.

    VálaszTörlés
  4. szerintem se ciki! Hajrá cigánykerekezni!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a sporttevékenységet nem kéne átnevezni? Lehet, hogy már ez is zavar valakiket:))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.