"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 4., szerda

Elhamarkodott következtetés

Mindig mondom, nem szabad a látszat alapján ítélni.

Tegnap a kisded legalább öt percig szokatlanul csöndben volt, nem jött rinyálva rángatni a nadrágom szárát, ez persze gyanús lett, utánanéztem.

A rák akváriuma előtt ült, elmélyülten nyammogott valamit, körülötte egy rákláb, egy fél olló, és némi meghatározhatatlan testrésztörmelék.

Megpróbáltam kibányászni a szájából azt, ami benne volt, de gyorsan lenyelte. Rosszulléttel küszködve összesepertem a diribdarabokat, és hangosan szidtam a büdös kölköket akik elérhető helyen hagyták a levedlett rákpáncélt, hiába mondtam nekik, hogy tegyék magasabbra.

Azután kiderült, hogy az újabb páncél már biztos helyen van, a ded valószínűleg a korábbi vedlés maradványát találta meg, ami valahogyan széttört, de a törmeléket állítólag már kidobták.

Vagyis elhamarkodott következtetést vontam le, mivel a gyermek nem 95 százaléknyi páncélzatot fogyasztott el, hanem csak kábé tíz százalékot. Ennyi mészre pont szüksége van.

11 megjegyzés:

  1. :)

    Szerintem minden gyereknek jár legalább egy darab nagyon gusztustalan ezt etted meg kiskorodban történet, hogy legyen mit mesélni a későbbiekben.

    VálaszTörlés
  2. Időben kell megkedveltetni a francia konyhát. Én például még sosem ettem rákot. :-)))

    VálaszTörlés
  3. a rák finom :D olyat én is ettem, igaz nem a páncélt próbáltam, hanem ami benne van, és nem is úgy, hanem már ki volt szedve.
    Engem sikerült mindvégig szuszpanaszban tartanod, én is azt hittem a rákot ette meg.

    VálaszTörlés
  4. én is azt hittem, az lesz a csattanó, hogy páncél helyett szőröstül-bőröstül a rákot fogyasztotta el a Ded. :)))
    Nekem sincs valami evős történetem (a hangya ilyennek számít?, mert akkor van), de Hunor pl Erdélyben 8 hónaposan meztelen csigákat nyamogott ki maga mellől a kismedencéből. :/

    VálaszTörlés
  5. Hű, megfagyott bennem.... azt hittem én is, hogy a rákot ette meg! A legkisebb fiam mindent megeszik, amire én azt mondom, hogy utálom, szerintem "csakazértis".:) Különben imádom a tenger gyümölcseit, viszont az osztrigát sosem enném meg. Ezért a Marci már azt is megkóstolta. :)

    VálaszTörlés
  6. az én fiam 5 évesen tudta milyen íze van egy gilisztának. nem mertem kifaggatni a részletekről.

    amúgy én is azt hittem a rákot fogyasztotta el a gyermeked. és csak a mellette heverő rákláb látványának képzete ijesztett meg kicsit... (mondjuk a gilisztaíz után könnyű nekem...)

    VálaszTörlés
  7. Egyébként, ha tovább fajulna a dolog, és szükséged lenne rá, szólj, mert ismerek egy jó és megbízható állatorvost. Mondjuk azt nem tudom, hogy kisdedekkel is foglalkozik-e, vagy csak nagyobb fajta marhákkal.

    VálaszTörlés
  8. Nem karmolja szét az ember torkát a rákpáncél?? Lehet, hogy a gyereknek van valami szuperképessége! Lehet, hogy simán átrág BÁRMILYEN páncélt, nem csak a rákét! Nagy lehetőségek vannak ám ebben!
    (anyukám a tyúkszart ette boldogan a porban. persze régebben.)

    VálaszTörlés
  9. Huh, már azt hittem, kifogott egyet az akváriumból és azt eszi. Lehet, hogy szeretni fogja a szusit? De aztán megkönnyebbültem. :P

    VálaszTörlés
  10. Most jöhetnék azzal, hogy ez egy szilaj kis "szittyagyerek" és pár ilyen dolog még előtte van az életben... és ugye Nietzsche szellemét ide idézve:
    "ami nem pusztít el az csak erősebbé tesz"...

    ...de próbálkozhatnál azzal is, hogy ezután átvezényeled valamelyik "rémséget" (J.A. Joe - ET.) a konyhából az aquárium őrizetére.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.