"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 30., hétfő

Éljen az igazságszolgáltatás!

Ma átmentem a postára a levélért, amely miatt pénteken nem voltam hajlandó évakosztümben kirohanni a lépcsőházba. Egy végzés lapult benne. Nagy örömömre a másod fokú bíróság sem talált bűnösnek.

Az a szép az egészben, hogy a vád teljesen komolytalan volt, mégis két évig húzódott az eljárás, úgy, hogy én, mint első rendű vádlott egyetlen egyszer sem kaptam idézést. 

5 megjegyzés:

  1. Meg lehet kérdezni, hogy mivel vádoltak? Vagy nem publikus?

    VálaszTörlés
  2. Gondolj arra, hogy mennyi időt megspóroltak neked, hogy nem rendeltek be. Azért ez így elég durva, jó, hogy megúsztad.

    Persze engem is érdekelne. Gondolom ez most nem lepett meg.

    VálaszTörlés
  3. Na így jár az aki elkezdi írni, aztán közben mást csinál. Mondjuk nekem igazán nem kellene már azon meglepődöm, hogy néha összekeverednek a kommentek. ;)

    VálaszTörlés
  4. Ilyenkor illik gratulálni? :-) Mindenesetre örülök!:-)

    VálaszTörlés
  5. Én sem, nem is tervezem, de a mai őrült világunkban ez is benne van a pakliban. Nehogy (biztonságban) jól érezzük magunkat

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.