"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 29., vasárnap

Gyermeknapi fogadalom

Soha-soha-soha többé nem megyek semmilyen rendezvényre, ahol lovak vágtatnak homokos talajon, 70 km/h-s szélben.

(Megjegyzés: Azt hittem egy ilyen, light-osnak ígérkező program már úgysem ronthat sokat torokfájós-náthás-kialvatlan-nyűgös állapotomon, de mire hazaértem, a fejem tele volt homokkal. Belül.)

5 megjegyzés:

  1. első körben mi tahira készültünk lovasbemutatóra, de -egyelőre- korrumpálható volt az első szülött egy nagyjátszóteres menettel. ;)

    VálaszTörlés
  2. pedig biztosítanak tisztálkodási lehetőséget:-))))
    sikerült pihenni-helyrejönni?

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást! (És üdv a klubban. Vigyázz vele, én még mindig köhögök, az agyamra megy.)

    VálaszTörlés
  4. jobbulást, bár ha ezt a fránya dömösitiszt kaptad el, ami mifelénk tarol, akkor attól egyhamar nem szabadulsz. (március vége óta köhögök és az orromból nem kifejezetten esztétikus dolgok távoznak napi 1-2-szer)

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást!
    Mai találóskérdésem: -Mi rosszabb egy beteg gyereknél? ...kettő beteg gyerek...Nálunk a két kicsi taknyos, de brutál módon...:( A porszívó így újra ellenségükké vált... A legapróbb már ha meglátja üvölteni kezd. A "nagy" azért mert a kicsi sír és nebántsd már anyaaa... na ilyenkor kezdem én.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.