"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 18., szerda

Hősnőnk egy pillanatra elkomorodik

Tegnapi sikereim dacára kissé pessimistikus hangulatba kerültem a nyárelő kómájába süllyedt városkánkban tett séta során, bár közel sem láttam oly sötéten a helyzetet, mint blogger ősöm barátja, a megviselt idegzetű tanárember Istvánfy, csupán Han Solo kapitány halhatatlan - vagy legalábbis általam előszeretettel idézett - szavai visszhangzottak bennem: "Ami ennél döglöttebb, az csal."

Végül azzal vigasztaltam magam, hogy ha (immár ötödik hónapja) képes vagyok blogot írni arról, miképpen NEM TÖRTÉNIK VELEM SEMMI, akkor majd ezután is lesz valahogy.

5 megjegyzés:

  1. :)

    Lesz.

    S ha nem akkor írhatsz azokról a időkről, amikor valami nagyon izgalmas történt veled.

    Vagy bemutathatod az esküvői ruhatáradat. :D

    (dokinénimegeszbrühühű)

    VálaszTörlés
  2. ment, mer gyors vagyok, ha rákényszerítenek :)

    VálaszTörlés
  3. Most mondjam azt, én az öreg bölcs, hogy majd eljön az a pillanat amikor visszasírod ezeket a "nem történik semmi" perceket vagy veregesselek jól hátba, akkor fog fájni a hátad és minden mozdulat egy "történés lesz"??? igrum burgum! :D (jólmegaszontam?)

    @motymoty gyere hozzánk... van kecske, van kecsketej, és nekem meg kecsketej allergiám... csak bolti tejet tudok inni... hát nem fasza??? Továbbá ha hozzánk jösz kezelésre megehetsz mindent amit Zack nem ehet meg...

    VálaszTörlés
  4. kéne nyissak valami szanatoriumot... "Mindenféle Nyavaljára"

    VálaszTörlés
  5. nagyon sok bocsánat, de amíg bele nem olvastam a blogodba shhhhhhhhttt, addig azt hittem Zack a kecske.
    majdnem leszúrtalak motty védelmében.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.