"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 18., szerda

Karalábé

Igen sikeres napom volt tegnap.

  1. Átrakattam a jövő hétre a ded oltási időpontját, hogy láztalanul mehessünk ide.
  2. Olyan nadrágot vettem a fiamnak, ami tetszik neki.
  3. Ehető lett a töltöttkaralábé-leves, amit még sosem csináltam. Sőt, nem is hallottam róla tegnapelőttig... De azért majd megkérdezem anyósomat, hogyan szokta készíteni, mert biztosan nem így.

 

Az utolsó ponttal kapcsolatban: kétségtelenül anti-gasztroblogger vagyok, mert nem szeretek főzni, nem is tudok, és nem is érzek olthatatlan vágyat a konyhaművészetben való elmélyülésre. Nagymamám fantasztikus ételeket készített (azokat az ízeket egyedül a stíriai metélt esetében bírom produkálni), de sajnos nem tőle tanultam, hanem szakácskönyvből.

6 megjegyzés:

  1. 1. oda is mi is szeretnénk, bár még el vagyunk veszve a mikéntekbe
    2. én is vettem Hunornak egy gombosat, amit végre hajlandó felvenni is (ugyanis kitalálta, hogy az elől gombos nadrágok nyomják a pocakját, kivétel nélkül mindegyik, még az is, ami zárt állapotában is leesik róla)
    3. én is csináltam valami hasonlót, de én azt főételnek adtam el itthon. :$

    VálaszTörlés
  2. mióta olvasom a blogodat, egyre jobban kedvet kapok én is a gyerek dologhoz :D

    :D hehe, könnyű lesz nekem, szeretek főzni.. csak nem mindig lesz ehető :D és nem egyszer történt meg, hogy csak a végén adtam nevet a kajának, attól függően mi lett belőle :D

    VálaszTörlés
  3. az enyémek verekedni fognak a háztartási keksz után :))) pl. a kutyám imádja az üres kenyeret. Legutóbb sikerült kekszszalámi helyett, valami kanalas édességet gyártani, és azért keksz szalámit nem nagy filozófia készíteni.

    VálaszTörlés
  4. akkor ezek alapján te is elvek szerint lettél nevelve? ugyanis a kutyának nem volt szabad kenyeret, csirkecsontot, fűszereset, túl zsírosat stb adni... csak szigorúan, elvek alapján. Arra gondoltam a gyerekkel szembe is igen szigorú elveket vetek be, elsősorban betiltok minden zöldséget, főleg a spenótot. Amit valljam be, ha nem eszik meg kicsit se fogom bánni :D :D

    VálaszTörlés
  5. Töltött karalábé? Megtöltöd és utána megy a levesbe? Képtelen vagyok elképzelni.

    VálaszTörlés
  6. Imádom a tökfőzeléket sok-sok kaporral!! :) A töltött karalábé is finom, bár még levesben nem próbáltam. :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.