"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 16., hétfő

Két láb jó, négy láb rossz

Ma tett meg a ded először értékelhető távolságot két lábon, segítség nélkül. Vagyis átgyalogolt a nappalin. Pár nappal azután, hogy betöltötte a 15. hónapját ez nem valami komoly teljesítmény. Sőt. A többiek ilyenkor már profi módon jártak. De nem aggódtam, mert szinte biztos vagyok benne, hogy észrevenném, ha valami baj lenne vele. Viszont bosszantott a dolog. Nem elsősorban az, amikor megkérdezték, hogy "és elindult már?", aztán persze kezdtek nyugtatgatni, hanem az, hogy folyton rángatta a kezünket amikor menni akart, és rinyált, ha nem ugrottunk azonnal. Közben stabilan áll, teljesen jól mozog, úgy látszott, csak az önbizalom hiányzik, a bátorság, vagy az igazi ösztönzőerő. Mintha nem akart volna eléggé kétlábú lenni, hiszen négy lábon is nagyszerűen elboldogult.

Amúgy kétféle állat létezik a számára: a kutya és az összes többi. A hangjuk alapján kategorizálja őket. A kutya ugat, az összes többi kotkodácsol.

7 megjegyzés:

  1. :D Állattenyésztő gyereke.

    VálaszTörlés
  2. Mentségemre legyen, hogy én eléggé új vagyok itten, de teljesen össze vagyok már zavarodva gyermekáldás ügyben.
    Már vissza is olvasgattam régebbi bejegyzéseid, hátha megvilágosodok !:)
    Most jól számolok ha azt mondom nálatok négy gyerek van?

    VálaszTörlés
  3. És ez mind a tied ????

    VálaszTörlés
  4. hát tudod, eddig még én sem adtam össze mindet. Ez óriási!! :) (ha nem lenne röhejes, gratulálnék. Tudod mit? letojom: gratulálok!!)

    VálaszTörlés
  5. "A bélyeggyűjtés humánusabb" :D :D Gratula a dednek! :)

    VálaszTörlés
  6. Csak a gond van a két lábon járással:)

    VálaszTörlés
  7. Én se gratuláltam még eddig a gyerekeidhez, de majd a következőnél, mert így bele a nagy világba tényleg egy kicsit furcsa. ;)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.