"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 11., szerda

Nesze nektek

Na jó. Látom, a "fentebb stíl" nem hoz lázba benneteket. EZÉRT büntiből lejjebb megyek. Sokkal lejjebb.

Tegnap EGÉSZEN VÉLETLENÜL mert apusom nem volt itthon belenéztem a legújabb humanoidgyártó műsorba. Ennek (a kábé húsz percnek) több hozadéka is volt.

  1. Megtudtam, hogy a Való Világot Alekosz nyerte.
  2. Megtudtam, hogy a zseniális producerek felajánlották a már fél éve (vagy ki tudja ugye előtte...) nőt nélkülöző Alekosznak, hogy visszaköltözhet a Villába 16 rajongójával. És láss csodát, Alekosz visszament.
  3. Megtudtam, hogy már létezik engedélyezett agysejtirtó biotechnológiai eljárás, hiszen amúgy nem sikerült volna ilyen gyorsan összeszedni ennyi TÉNYLEG TELJESEN HÜLYE libát. (Beleértve a műsorvezetőt is.)
  4. Megtudtam, hogy van a műélvezetnek az a fajtája, amikor valami attól szórakoztató, hogy az ember elakadt lélegzettel bámulja, miközben egyre arra gondol: ilyen nincs ilyen nincs ilyen egyszerűen nincs.

7 megjegyzés:

  1. Engem igen. S most engem büntetsz. Brühü. :(

    VálaszTörlés
  2. 4. pont: hát ezért nézem én az Eurovíziós Dalfesztivált. :-)

    VálaszTörlés
  3. Húha. Ez annyira bünti volt, hogy csak harmadik próbálkozásra sikerült bejelentkeznem. :)

    VálaszTörlés
  4. en meg kulfoldrol is kovetem Alekoszt, a rekord melyseg az volt, amikor a Story (vagy mas hasonlo) magazinban Nagy Sandorhoz hasonlitottak :) Merthogy görög szarmazasu allitolag...

    VálaszTörlés
  5. szegény motymoty. A végén lemond a blogolvasásról. Én megmondom neki az őszintét te meg ezzel szórakoztatod...

    VálaszTörlés
  6. Jelentem, én végigolvastam bloggerősöd összes kalandját, meg úgy általában is olvasok, csak mostanában nem sok erőm marad kommentelni.

    VálaszTörlés
  7. Azon gondolkozom, hogy milyen szörnyűséggel fogsz előállni, ha megkérlek, hogy írjál újat az elejére.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.