"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 23., hétfő

Pincejáratok

Remekül éreztük magunkat tegnap, de tény, hogy józanul kissé zavarja az embert amikor alig kap levegőt a tűző napon olvadozó toitoi-ban, vagy a séta a gőzölgő aszfalton, vagy ha evés közben folyik végig az izzadtság a gerincén és egy idegen könyöke beleér a tányérjába. Szóval az igazi fesztiválhangulathoz csak a nagyon szerencséseknek nincs szüksége alkoholra, és én nem tartozom közéjük.

De, mint mondtam, azért így is jó volt, festői környezet, és tényleg mindenki kedves, és az egész rendesen meg van szervezve, bár arra kíváncsi lennék, miért volt szükség egy zsebkendőnyi faluban 6 azaz hatféle buszútvonalra, amit a járműveken különböző színekkel jelölnek, az utasoknak pedig a harmadik pohár bor után fogalmuk sincs, melyikre kellene felszállniuk. Persze az mindegy is, mert az összes járat valamelyik pincéhez visz, és a sofőrök segítőkészek, szemléltetem.

Pohárral a kezében középkorú férfi inog a kereszteződésben, busz megáll, sofőr: "merre menne?" Férfi: "nem tudom, egy keskeny utcán jöttem föl..." Sofőr: "melyik pincéhez akar menni?" "A többiek... hol lehetnek a többiek..." "Elhagyta a barátait?" "Kijöttünk az első pincéből... azóta nem láttam őket... keskeny utca..." "Jön??" "Nem tudom hol vannak..." Végül beszáll, hátrainog, lecsüccsen. Na jó, ez a módszer a piros 7-esen talán problémás lenne.

3 megjegyzés:

  1. milyen szép is lenne ha hétfő reggel tőlem is azt kérdezné a buszsofőr, hogy melyik pincéhez vigyen....

    VálaszTörlés
  2. Juj. Azért ez bor nélkül nem lehetett valami jó. Nem szerettem volna.

    VálaszTörlés
  3. végre sikerült regisztrálnom :) erre a fesztre én is szívesen elmentem volna :(( mondjuk mostanában annyira népszerűek ezek a borfesztek, hogy tényleg élvezhetetlen néha...
    az új kártyás fizetőeszköz tényleg hatékony volt?

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.