"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. május 24., kedd

Rózsaszín. Pillangós. Csipkés. Fodros. Masnis. Brrr

Utálom a rózsaszínt. De vagy ez, vagy csináltatnom kell egy tucatnyi pólót 80-as méretben "LÁNY VAGYOK!!!" felirattal. Mert elegem van abból, hogy minden nap odajön valaki, hogy "milyen szép kisbaba, ugye FIÚ?"

Lehet, hogy mégsem kellett volna géppel tüsire nyírnom a ded haját.

(Megjegyzem, majdnem tuti módszerem van rá, hogy ne bosszantsak senkit a fenti kérdéssel. Íme: "jaj de édes, hogy hívják?" Ha nem Gabika, vagy valami furcsa, nemileg besorolhatatlan neve van a gyereknek, akkor nyert ügyem van.)

17 megjegyzés:

  1. Tök mindegy mit adsz a dedre... nekem a két kispasi igazán "pasisan" van öltöztetve, mégis lekislányozza néhány banya őket. A "kedvenceim": 1, Nem lehet, hogy fiú...olyan szééép... (ÁÁÁÁ ezért gyilkolni tudnék...) 2, Kislány?- Nem fiú. -Biztos? -Reggel még az volt...

    VálaszTörlés
  2. Soha nem értettem, hogy ez miért fontos.

    VálaszTörlés
  3. (van esély arra, hogy megmondod, hol talállak FBon? Nem, mi?:))

    VálaszTörlés
  4. te vagy az a szexi bikinis csaj, aki férfi, és az a neve, hogy anyuss anyuss anyuss? :D (töröld a kommentet, ha nagyon igen, vagy ha nagyon nem :)) Egyébként extra-béna vagyok az ilyesmihez. Azért igyekszem:)

    VálaszTörlés
  5. :( engem pici baba koromban se nézett senki lánynak. (pedig nem volt semmi rám írva.)

    VálaszTörlés
  6. Arra nem. Nehéz lenne ennyi jóképű kölyköt összeszedni. :D

    VálaszTörlés
  7. Azt hiszem én is megtaláltalak :) Csatlakozom Motyihoz, fantasztikusan szépek a lurkók.

    VálaszTörlés
  8. az miért van hogy én nem látom a gyerekeidet az fb-n? csak téged a lovon.

    VálaszTörlés
  9. Na anyus neked lőttek, most már mindenki megtalál. (Mégelv.. akarom mondani elszaladhatsz. :))

    VálaszTörlés
  10. Mondjuk amiatt egy kicsit aggódom, hogy hogyan fogom MJ-t utolérni, ha cserben hagysz, de talán nem ezen fog múlni.

    VálaszTörlés
  11. Egyébként valahogy az sem tetszik, hogy az emberek odanyomnak egy tetszik gombot, még sokkal személytelenebbé teszi az egészet, mint az internet önmagában.

    VálaszTörlés
  12. na, örülök, hogy mickalány felvetette a témát, mert én jöttem egésznapos izgalomba attól, hogy csak szürkelovon látlak gyerektelenül. (ahhha, szóval ösmerősödnek köll ehhez lenni, banyek, ha ezen múlik :))) egy kismama nem létezhet ekkora lukkal a nagyhasába)

    VálaszTörlés
  13. (nem is szürkeló, fehír :$)

    VálaszTörlés
  14. (és tényleg szépségesek a kicsik-nagyok. :) )

    VálaszTörlés
  15. Itt mindenki engem akar bosszantani, mi?!:D (komolyan elképzelésem sincs, hogy egy blog-név, egy szürke ló és a gyerekek alapján hogyan lehet valakit megtalálni. Mjááú!)

    VálaszTörlés
  16. hmm a lovat megkaptam, de a gyerekeket nem látom.

    VálaszTörlés
  17. Koszonom szepen, hogy megnezhettem a kepeket, szerintem gyonyoru ez a kislany, es nem tudom, ki az a vaksi, aki fiunak nezi:)
    Szerintem mindig lesznek olyanok, akik egy copfba font haju, porgosszoknyas, lakkcipos kislanyt is kepesek lefiuzni:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.