"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. június 3., péntek

Agrárium

Két állatos sztorim van tegnapról, a második sokkal jobb, úgyhogy az elsőt akár át is ugorhatjátok.

  1. Séta közben az egyik kapun láttam a táblát, hogy "Fapados kutya". Nagyon megtetszett, milyen jó fej lehet a gazdi, gondoltam, nyilván valami csúf kis falusi keverék ebről van szó. Aztán jobban megnéztem a feliratot és rájöttem, hogy le vannak kopva a betűk, meg összemaszatolódva, meg valószínűleg olvasni sem tudok, mert igazából persze az állt ott, hogy Harapós kutya.
  2. Erika barátnőm gimnazista lánya agrár egyetemre készül, most éppen nyúltenyésztésbe fogott, az eredeti pár szaporulatával és a húsvét után felkarolt nyuszikkal együtt már van neki 15, nemrég névjegykártyát is készített, amelyre az elérhetőségein kívül annyit írt, önmeghatározásképpen: PARASZT (így tiltakozva a szó pejoratív csengése ellen).

4 megjegyzés:

  1. A fapados kutyan nagyon nevettem:)
    Kisebbik fiam ovodas koraban falusiak voltunk, es mint minden fiugyerek, o is rajongott a traktorokert, kombajnokert stb.
    A mi leszel, ha nagy leszel kerdesre mindig azt valaszolta, hogy "paraszt":)

    VálaszTörlés
  2. Ja, de aztan sajnos, rossz utra tert, informatikusnak keszul, meg rokksztarnak:)

    VálaszTörlés
  3. érdekes, hogy soha semmi nem akartam lenni "ha majd nagy leszek" csak gazdag. semmi mesterség nem vonzott..

    VálaszTörlés
  4. En mindig csak anyuka akartam lenni, hat az aztan szerencsere sikerult is, felvettek:)
    ropolade: legalabb elhallgattak a kerdezok:)
    Gyerekkoromban halalba tudtak volna kergetni ezekkel a kerdesekkel: milyen lett a bizonyitvany? mi leszel, ha nagy leszel?
    Megfogadtam, hogy en sose kerdezek majd ilyen hulyesegeket gyerekektol, ha felnott leszek.
    Nem is tettem.Gondolom, kerdeztem helyette mas hulyesegeket:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.