"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. június 2., csütörtök

Gondolatolvasás

E cikken felbuzdulva megnéztem, milyen hirdetéseket küld nekem mint célszemélynek a Gondolatolvasó Gmail a jobb oldali sávba. Pillanatnyilag éppen vastagbél-lúgosításban szeretnének segíteni, valamint a hüvelyszárazság kezeléséről, a koplalás nélküli fogyókúráról, és a célzott alakformálásról tudhatnék meg többet, ha oda kattintanék.

Azt hiszem, van még mit finomítaniuk a szoftveren.

10 megjegyzés:

  1. Most ide is föltetted, pedig ott sem volt időm elolvasni. :)

    VálaszTörlés
  2. ja és a mai okostelefonok miatt még követni is tudnak :D
    hamarosan úgyis "mikrócsippel" fognak beazonosítani :D akkor meg direkt agyba nyomják a reklámokat

    VálaszTörlés
  3. Na beléptem, hogy bevéshessem ide is, hátha itt jobban szeretnéd elolvasni. ;)

    A guglihoz:
    Most már értem miért kapok más találatokat otthon és a munkahelyemen.

    Ez az egész reklám dolog nem olyan meglepő, mert mindennek ára van, a megbízható és ingyenes szolgáltatásnak is. A cigányok a Moszkva téren már jó régóta ezt csinálják, az ember lemegy ragyogó napsütésnél a Deákon a metróba, mire észbe kap a Moszkván sétál esőben egy új esernyővel a kezében. A Lidl, meg az Aldi is ebből él, szerintem ők jelenleg sokkal veszélyesebbek a magyar társadalom jó részére, mint a google.

    A kis-testvér dolog nagyon igaz, a guglit tuti nem érdekli, hogy mit csinálok, kis hal vagyok, ezért nem szoktam ezen parázni. A reklámokat is szeretem, tudom, hogy mit nem fogok megvenni. Az én zsebemből úgyis csak az állattenyésztők, molnárok, zöldségesek, olajbogyó- és paradicsomültetvényesek, borászok és illegális pálinkafőzők élnek jól, a többiek nem belőlem fognak meggazdagodni.

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem neked, mit ajánl a polgári fiókomban, nem hajlandó velem az anyanyelvemen tárgyalni, minden féle világnyelveken kínálgat nekem hoteleket, többek között Budapesten. Pedig kinőttem már a külföldi levelezőpartneres korból. Kis hülye. :)

    VálaszTörlés
  5. Telefon szoftver. Csak azért vagyok rá ennyire büszke, mert féléve kaptam, előtte a 7 éves üköregapjával szórakoztattuk egymást, nagy öröm volt, mert telefonálni nem szeretek és az sms-ekből is kinőttem. Ezen meg legalább van emil, meg internet, mondjuk nem tudom meddig bírja még, mert ez is ezer éves. :)
    Viszont nem sorolták fel a mindenlépésedetrögzítikszofterek között.

    VálaszTörlés
  6. kedveseim, de le vagytok maradva! Mostanság az Android a divat, hamarosan a 2.3-as, vagyis a "Gingerbread" lesz az új változat...

    Amúgy én azért töltöm fel a telefonomat és viszem magammal, hogy megmutathassam mindenkinek micsoda hellokittyket varázsolt rá a zember nekem :D

    VálaszTörlés
  7. ó nekem nincs androidom :D nekem egy négy éves tapogatós telefonom van, csak ilyen jól informált vagyok, hogy mi a divat kütyük terén.

    VálaszTörlés
  8. szerintem rosszul ítéled meg gmail szoftvert,ez már olyan fejlett technológia már a tudatalattidban olvas.

    VálaszTörlés
  9. Te nem tudhatod mivel foglalkozol tudat alatt, mert az akkor már (nevéből adódóan) nem tudatalatti jelenség.
    ...lehet ez a bloggosdi hóbortod ennek a vastagbeles, vagy a...(na azt ki sem merem mondani) tudat "feletti" kompenzációja .

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.