"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. június 13., hétfő

Hét

Cucka hetesénél éreztem némi indíttatást a listakészítéshez, de aztán rájöttem, hogy

  1. ha valamit még nem írtam le magamról, annak oka van,
  2. ha nincs nyomós oka, akkor nem időszerű,
  3. ha időszerűvé válik, akkor majd megírom egyenként,
  4. hiszen amúgy is minden bejegyzés "valami amit még nem mondtam el magamról" (vagy esetleg elfelejtettem, hogy már valamikor leírtam),
  5. és most nem is jut eszembe semmi.
  6. Egyébként pedig játékon kívül volt hasonló posztom, bár annak csak hat pontja van,
  7. a hetedik legyen az, hogy nem való nekem az ilyesmi.

1 megjegyzés:

  1. :)))))))) (nekem a hetedik az lett volna, hogy és 7 napja töröm a fejem azon, hogy mi az, amit eddig nem osztottam meg, és talán most szeretnék. vagy mégsem szeretnék. aztán rájöttem, nem is hét, hanem tizen-x napja írom. :DDD)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.