"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. június 21., kedd

Hintalógalopp

Édeseim, jelentem nyaralok, nincs laptopom, és a környéken egyetlen olyan helyet találtam, ahol lehet internetezni, egy Hintaló nevű műintézményt, az udvara kellemes, hűvös-lugasos, a kávéjuk jó, de a gép borzasztó lassú, a ded meg itt vergődik a lábamnál, úgyhogy nem fogok sokat írni. Be akartam hegeszteni nektek a Hintalógalopp című számot, de az a művelet legalább fél óra lenne, szóval képzeljétek ide.

Mindenkit puszilok, kábé egy hét múlva jelentkezem az élménybeszámolóval.

8 megjegyzés:

  1. ...amíg majd behegeszted álljon itt a az említett zene linkje: www.youtube.com/watch?v=hy0dUYWKDUM
    Jó pihenést Nektek! - (meg edzőtáborozást!)

    VálaszTörlés
  2. :DDDDD várunk anyuss, pihenj nagyot! :) és nem kő annyit bloggerkodni, julis is megaszonta mán ezerszer. tessen inkább megélni a pellanatokat! ;)

    VálaszTörlés
  3. Jó nyaralást! :)

    VálaszTörlés
  4. jóó pihenéseket - már amennyiben a ded engedi:-)

    VálaszTörlés
  5. jól megy egyeseknek... nyaralgatunk, nyaralgatunk... és még a gyereket is viszik magukkal!!! Hova is lett ez a világ! bezzeg az én időmbe kicsapták a gyereket a nagymamához, és a drágalátos szülök mentek kapálni a krumpliföldre! :D :D :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.