"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. június 28., kedd

Marketing

Szeretem magam tudatos vásárlónak hinni, ám mindig újra és újra bebizonyosodik, milyen könnyen bedőlök a legnevetségesebb marketingfogásoknak is. Itt van például az "ezüstszálakkal átszőtt konyhai törlőruha amelyen nem szaporodnak a baktériumok"... Hát, őszintén szólva nem vizsgáltam meg mikroszkóppal az egy hét használat után ragacsos szürke ronggyá alakuló anyagot, de minden kedves olvasómat óva intek a kipróbálásától, hiszen ugye az okos a más kárán tanul.

A másik viszonylag friss szerzeményem a nagy svéd bútoráruházból származó, igen jutányos árú sötétzöld szőnyeg, amivel egyelőre semmi baj nincs, de a Családfő rettenetesen kikacagott, amikor bevallottam neki, hogy azért nem bírtam ott hagyni, mert ki volt írva: "utolsó lehetőség, ezt a terméket már nem gyártjuk". Szerinte ugyanis ettől egy normális ember ahelyett, hogy rohan a kasszához, inkább elgondolkodna, vajon miért nem.

4 megjegyzés:

  1. Jobban jársz, ha teszel a mosogatólébe pár csepp illóolajat. Állítólag a mosogatószivacsban több baktérium van, mint a wc ülőke alatt. Még sosem számoltam.

    VálaszTörlés
  2. :DDD Jó fej a családfő! Akár az énférjem mondta volna! :D

    VálaszTörlés
  3. Tudatosnak lenni bármennyire jól hangzó dolog, szörnyű, és borzalmasan unalmas lehet...Éljenek a gyarlók!
    (...és nem szégyellem bevallani, hogy most hazabeszélek ?)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.