"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. június 17., péntek

Szakértelem

Bementem egy tépontba. Az eladó éppen rendkívül szakszerűen magyarázott valamit egy ügyfélnek, széles gesztusaiból a vak is láthatta, hogy kisujjában van minden, amit egy tépont profi munkatársának tudnia kell, majd úgy búcsúzott az érdeklődőtől, hogy nem lehetett kétséges, bármikor ismét örömmel nyújt neki segítő kezet (vagy legalább kisujjat) a mobilszakmát érintő valamennyi problémában.

Ekkor következtem én. "Jó napot kívánok, fülhallgatót szeretnék venni a ... típusú telefonhoz."

Eladó: "Milyen csatlakozó kell ahhoz?"

Én: "Azt nem tudom."

Eladó: "Nézzük meg a készüléket."

Én: "Nincs itt, a fiamé, a fülhallgató ajándékba lesz."

Eladó: "Ööö..."

Én: "Nem lehetne megnézni itt a boltban egy ugyanolyan mobilt?"

Eladó: "Nincs most abból... Te Béla (fordul a munkatársához, aki lehet, hogy nem is Béla volt, már nem emlékszem pontosan), milyen csatlakozó kell a ... -hoz?"

Béla (esetleg nem Béla): "Ööö... Kettes vagy hármas... na sokat segítettem, mi???"

Én: "Talán az interneten rákereshetne."

Eladó: "Egy pillanat... (hátramegy, pár percig matat valamit a raktárban, majd megkönnyebbülten visszatér) sajnos nincs."

Én: "Elárulná, milyen csatlakozót kell kérnem, ha máshol próbálkozom?"

Eladó: "Ööö... nem tudom, de megnéztem, jelenleg semmilyen fülhallgatónk nincs."

6 megjegyzés:

  1. szerintem te le voltál rázva :))) kaptál végül máshol? Vagy most egy BMW-t kap a legény ajándékba?

    VálaszTörlés
  2. Tuti hozzáértő eladók :))) Ilyen robogó nekem is jól jönne... szülinapom lesz... na??

    VálaszTörlés
  3. nekem az ilyen esetektől elmúlik a humorérzékem...

    VálaszTörlés
  4. Én csak az ügyfélszolgálaton tapasztalom mindig, hogy nem értenek semmihez (de akkor minek tartják őket?), de ezek szerint boltban sem jobb a helyzet.

    VálaszTörlés
  5. Fogadjunk hogy miniszoknyás, dekoltázsos volt:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.