"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. július 20., szerda

Ciklon???

A meteorológusoldalon azt írják, egy "sekély ciklon" miatt szakad az eső tegnap este óta. Frászt. Azért zuhog szünet nélkül, mert amint álltam az udvaron egyik kezemben a deddel, másikban a slaggal, miközben már dörgött az ég és a hegyek felől valami gusztustalanul sötét dolog kúszott felénk az égen, a szomszédok körbemosolyogtak (még azt is hallottam, hogy "valaki LOCSOL!!!") én meg visszavigyorogtam rájuk, röhögjetekcsakmajdmeglátjátokúgysemleszittkomolyeső...

1 megjegyzés:

  1. ...m-anyo-nál már szerveződik egy esőfanklub. (ezek szerint Te nem lépsz be.)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.