"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. július 5., kedd

A helyzet fokozódik

Nem ismer valaki egy hangyairtó kisiparost??? Tanácsok is jöhetnek, kivéve a biomódszereket, köszönöm azokból nem kérek, van már a kertben menta, levendula, paradicsompalánta, nyomkodtunk a földbe fokhagymagirizdeket, szórtunk le cukrozott sütőport... valamint megöltük az összes levéltetűt (merthogy őket szeretik szopogatni a hangyák), és legalább ötféle mérget használunk.

Mégis, tegnap két órát töltöttem gazolással. A hangyák miatt. Ez úgy történt, hogy (egyik kezemben gyilkolóspray-vel) kihúztam egy gyomot (bárhol a kertben!!!), abban a pillanatban előrajzottak és két másodperc alatt ráözönlöttek a lábamra és máris marni kezdtek, ekkor "..rrrvanyátok!" felkiáltással helyből másfél métert hátraugrottam és pár perces esőcsináló indiántánccal megszabadultam tőlük, majd visszaszökkenve sátáni kacajjal befújtam a bolyt a legújabb szerrel. Ettől kicsit megnyugodtak. Aztán újabb gyom, újabb ugrás, újabb fújás, és így tovább. De ez csupán tüneti kezelés. Valószínűleg az egész (száz négyzetméteres) kert egy gigantikus hangyabolyon nyugszik.

8 megjegyzés:

  1. nálunk most csigák vannak és zabálják a gyöngyszem cukkinijeimet... (csigák ellen állítólag sózni kellene a földet, a mechanikáját még én sem látom át teljesen)
    hangyák nálunk házban voltak tavaly, biokill-el legyőztem őket. pedig frankó bolyt építettek a házfalába a járólap mögé-alá.

    VálaszTörlés
  2. ni mit találtam neked: www.edenkert.hu/novenydoktor/novenyvedelem/karosak-e-a-hangyak/176/

    nem tudom meséltem-e nálunk akkor voltak hangyák (bent a lakásban) amikor a fiam etette őket...

    VálaszTörlés
  3. ha belegondolsz az igazság az: Te mint betolakodó egy igazságtalan háborút folytatsz a hangyák népe ellen...
    (ne haragudj. blogbarátság ide-fészbukos cimboraság oda - ebben most nem tudok melléd állni.)

    VálaszTörlés
  4. ejnye anyus! hol itt az igazságérzet? hol itt az arány egy láb hangyaszájrágó általi "megharapása" és teljes hangyacivilizációk módszeres kiirtása között?...szörnyű.

    VálaszTörlés
  5. ti nők! ahhh... te is úgy beszélsz mint a feleségem.

    VálaszTörlés
  6. Akkor ezt nézd meg: www.youtube.com/watch?v=lFg21x2sj-M
    Amúgy nálunk is ez a helyzet, meztelencsigával bővítve. Fúj! :)

    VálaszTörlés
  7. ...hát ez már távolról sem az isten országáról szóló rész. (ez babilon ellen való jövendölés.)
    ezt kapják most a hangyuszok...pedig ők nem is babilóniaiak.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.