"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. július 19., kedd

Nyaralás II. - kiegészítés

  • Nagyon jó dolgom volt, az ebédet mindig a Családfenntartó készítette, abból amit reggel a halpiacon vett, neki sok halat kell enni mert az könnyű étel, esténként meg étterembe mentünk, ott is halat rendelt volna, de mondtam, hogy ugyan szeretem a halat, viszont energiadús kajára is szükségem van mert nincs annyi tartalékom mint neki, és a vége általában az lett, hogy szuszogni alig bírtunk a rengeteg husitól (meg salátától, hogy legyen valami KÖNNYŰ is vacsorára).
  • Az internetes információkhoz még annyit, hogy nem csak a homokos part nem jött be, de a sós víz és tengeri levegő gyógyító hatása sem, a ded takonykórja egyre súlyosbodott. Az orvostudomány csodájaként a hazaérkezésünk után egy nappal múlt el, hiába no, a jó pilisi klíma.
  • A susaki úttól azonnal elkezdtem félni, amint megláttam a rozoga bárkát. Aztán motymoty eszembe juttatta a tengeribetegséget. De akkor fordult igazán drámaira a helyzet, amikor beszálltunk, és egyre csak jöttek a népek, végül úgy nézett ki a tömeg mintha kubai menekültek lennénk (a fészbukos kép visszafelé készült, aznap nem utaztak sokan). És kiértünk a nyílt tengerre ahol jó nagy hullámok voltak, és először attól rettegtem, hogy hányni fogok, aztán kaptunk pálinkát, utána már csak a táskánk FÖLÖTT ülő kisfiú aggasztott, mert határozottan zöld színű volt az arca.
  • Ha valaki esetleg a "susak" keresőkifejezéssel talált ide, azt figyelmeztetném, ne számítson a prospektusokban reklámozott helyi birkasült-specialitásra, szerintem a szigeten legalább húsz éve megették az utolsó juhot.
  • Ja és hogy igazán itthon érezzem magam, hétfő reggel jött a postás és jól leb...ott amiért még nem tudta kézbesíteni a fiam személyi igazolványát és a postára sem mentünk érte. Láttam rajta, vérlázítónak tartja, hogy az ember egy hétre elmegy nyaralni és NEM VESZI ÁT A KÜLDEMÉNYEKET.

1 megjegyzés:

  1. Jó, hogy épen egészségben itthon vagytok! Nagyon magamra ismertem a +20kilós résznél :) Általában hasonlóan mindent bele tudok dumálni a csomagba. (így vittünk mi vasalót is nyaralni hátha kell alapon)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.