"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 24., szerda

12

Remélem nem hoz balszerencsét, hogy legkisebb fiam szülinapján véletlenül eggyel kevesebb gyertyát raktam a tortára (amint azt az egyik szemfüles vendég utólag felfedezte).

Mindenesetre bizonyíték nincs rá ezen írásos vallomást leszámítva, mivel az ünnepélyes elfújás pillanatában a kioldógomb helyett az off-ot nyomtam meg a fényképezőgépen.

Szóval buliszervízből nem tudnék megélni.

4 megjegyzés:

  1. Nálam a leggyakoribb üzenet megismételhetetlen pillanatokban: "battery low"

    VálaszTörlés
  2. :D Hehe. Na, ez, a Kicsilányka nem sokára bekövetkező szülinapján, engem nem fenyeget. Majdnem biztos vagyok benne, hogy sikerül eltalálnom a gyertyák számát. :)

    VálaszTörlés
  3. :-))) ha az ünnepelt kívánsága teljesül akkor nagy baj nem lehet:-)))
    amúgy boldog születésnapot neki:-)

    VálaszTörlés
  4. volt hasonló esetem video kamerával. a lányom egy régebbi szülinapján. amikor begyújtottuk a tüzijátékot akkor kapcsoltam ki...zommoltam közelítettem fölé mentem mint a nagyok...annyira benne voltam az alkotásban hogy nem vettem észre nem villog a "rec" lámpácska...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.