"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 30., kedd

A bal lábam

Vajon ez most egy kommentvadász poszt, vagy valóban kíváncsi vagyok a véleményetekre? Azt hiszem a b válasz helyes. De az igazi kérdés nem ez. Hanem: a kedvenc nadrágom állapota súlyosbodott, szerintetek mit tegyek?

  1. Ne törődjek vele, úgyis alig megyek emberek közé.
  2. Vágjam le térdnadrágnak.
  3. Vágjam le a lábam, akkor a nadrágot elég csak magam alá gyűrni a kerekesszékben, és télre sem kell újat venni.

19 megjegyzés:

  1. hát azért még vannak alternatívák. horgolhatnál vagy hímezhetnél rá egy szép foltot. na? segítettem?:-))

    VálaszTörlés
  2. Támogatom Micka ötletét. :-)

    VálaszTörlés
  3. sztem hagyd így. lázadó kamaszkoromra emlékeztet, amikor magamnak kellett zsilettpengével természetessé vagdosnom, és ennyire sosem sikerült jól. amúgy meg jól áll a barna bőrödhöz. ;)

    VálaszTörlés
  4. még használd aztán leszakad magától.. akkor nem kell levágni.Mondjuk télire azért írd fel a listára a beszerezni valók közé a "vastag tarka, csíkos térdzokni", legalább egy, ha nem pár.

    VálaszTörlés
  5. Ha döntésképtelen vagyok mindig a legegyszerűbb megoldást választom.

    Ilyen szép rózsaszín/barna gmailed van?

    VálaszTörlés
  6. lassan összeáll bennem a Blogoló Nő virtuális képe.
    ...már megvolt motymoty bokája, hozzá jött most anyus térde...
    ha még esetleg megkaphatnám micka lábikráját és mondjuk bogár könyökét (utóbbit természetesen a hozzá illő #FF99CC kódú színkörnyezetbe ágyazva)- kész is lennék és végre elvonulhatnék nyugállományba...
    (tehetnél ki valami nagyobb nagyítású képet mert monitort hiába photoshoppolom nem bírom elolvasni!)

    VálaszTörlés
  7. nekem rózsszín a gmailom és a firefom is, meg van rajta hello kitty :)))

    VálaszTörlés
  8. Nekem cseresznyeviragos a gmailem, es hogy a temahoz is szoljak, en hagynam igy, ahogy van, amig vegleg le nem szakad az egesz szara a labamrol:)
    Csini szined van!

    VálaszTörlés
  9. Gondoltam, hozzászólok a témához, de mire kibetűztem ezt a sok kommentet, már nem is emlékeztem arra, hogy mit akartam íni. :P

    VálaszTörlés
  10. jelentem, visszaálltam az örök kedvenc íróasztalomra. :)

    VálaszTörlés
  11. megpróbáltam bogár-t rózsíszín gmailjével a "főoldalra" gombal diszponálni (háromszor is)...de a rendszer (mind a háromszor) "hiba(5)" jelet visszaküldve tiltakozott ellene. ez még "őt" is sokkolta.

    VálaszTörlés
  12. Bár időközben kissé eltértünk a témától (illetve eljutottunk a gmail témáihoz), rövid összesítés után megállapítom h egyelőre az 1. verzió vezet. DE MOST MÉG VÁLTOZTATHATTOK A SORRENDEN! MINDENKINEK SZÁMÍT A SZAVAZATA! A KOMMENTELŐK KÖZÖTT KISORSOLOK EGY BEJEGYZÉST! Hallgassatok rám, meggyőző vagyok mint stohlbuci.

    VálaszTörlés
  13. ...mert innen nézve olyan.

    VálaszTörlés
  14. ...nem lehet, hogy fordítva "számolod"?

    VálaszTörlés
  15. így külön az nem is látszik.

    VálaszTörlés
  16. szóval formás meg minden...

    VálaszTörlés
  17. Lemaradtam...
    Csakis a leghumánusabb 1. verzió (jön az ősz - kiesik a kettes)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.