"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 29., hétfő

Csereszabatos anyai hülyeségek, de

úgy látszik, az emberek inkább hiszik egy anyáról, hogy rózsaszínű kisnadrágot ad a pici fiára, mint azt, hogy tüsire nyírja a lánya haját.

(Igen, már megint fiúnak nézték...)

5 megjegyzés:

  1. fiúra rózsaszínt? Azt hallottam, hogy az szigorúan tilos... a rövid haj azonban már jöhet. Egyenjogúság van vagy nem???

    VálaszTörlés
  2. :) Szegény!!! ...és még nem ütsz érte? Engem azzal visznek a sírba mostanság, hogy megkérdik: ikrek? Na majd ha lesz időm leírom hosszabban a témát.

    VálaszTörlés
  3. gergőt meg mindig lánynak nézték. de nyugi anyus, a fotókat nézegetve a Ded nagyon szép kislány. mondjuk nem is értem hogyan lehet fiúnak nézni...

    VálaszTörlés
  4. már nincs sok hátra és beszélni fog.. majd tanítsd meg, hogy teremtse le a népet... :D "engem te ne bácsizz" stílusban :)))

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is ez van. Kicsiláánykát mindig fiúnak nézik. Pedig, olyan szép hosszú szempillái vannak (apjától örökölte :P ). Bár a haja, még elég rövid és világos színű, alig látszik, pedig nagyon gyúr rá mostanában. Próbálj ne törődni velük, bár tudom, nem könnyű.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.