"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 31., szerda

A jobb lábam

Miután tegnap a statisztikai mutatók eddig sosem látott magasságokba szárnyaltak, döbbenten állapítottam meg, hogy érdekelt benneteket a bal lábam. Bár figyelembe véve, hogy egy 41 éves nő bal lábáról van szó, nem zárom ki a lehetőséget, hogy ez csak katasztrófa-turizmus. Mindenesetre úgy döntöttem, ma a jobb lábamról írok.

A jobb lábam megtévesztésig hasonlít a bal lábamra (nem csoda, hogy egyik Kedves Olvasóm azt feltételezte, hogy véletlenül a jobb lábamról tettem fel képet), annak gyakorlatilag a tükörképe, leszámítva a Baba nevű ló által hagyott kis emléket a bal bokámon. Jelenleg az is megkülönbözteti a két lábamat, hogy a jobbon még nem szakadt szét a nadrág - ezért nem mellékelek fotót, hiszen ép farmert már mindenki látott.

Most, hogy elgondolkodtam kicsit a jobb lábamon, rá kellett jönnöm, hogy szeretem. Megfelelően működik már több mint 41 éve, és igen sokrétűen alkalmazható. Lehet vele járni, állni, guggolni, futni, ugrani stb. Egy pillanatra felrémlett bennem, hogy talán jobban kedvelem, mint a balt, hiszen rúgni például rendszerint a jobb lábammal szoktam. Csakhogy közben a balra támaszkodom, tehát nyilvánvalóan egyaránt fontosak a számomra.

Mindebből következik, hogy az előző bejegyzés 3. pontját elvetettem.

Viszont azt még mindig nem tudom, mit tegyek a nadrágommal, pedig reggel tovább szakadt.

(Ja és több lábam nincs, ezért a sorozatnak ezzel vége.)

4 megjegyzés:

  1. Reménykedj benne, hogy tényleg vége. Én is mindig azt teszem. :D

    És akkor most ki is hiretem, hogy vége mindjárt az augusztusnak, és két lábam van. Ha ez még holnap is így lesz, akkor ünneplük. :D

    VálaszTörlés
  2. ...és melyik lábaddal rúgsz a labdába, ha gurul feléd?

    VálaszTörlés
  3. Szerintem térdnadrág.

    VálaszTörlés
  4. szomorú szívvel látom, hogy a kommentek száma alapján a jobb oldalad nagyon le van maradva...
    ha kérhetem:
    "holnapra mindenki hozzon magával még egy" kommentet!

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.