"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 2., kedd

Közbevetőleg

megjegyzem (csak mert nekem annak idején nagy szükségem lett volna erre az információra), hogy A HORKOLÁS ELLENI SPRAY SZ..T SEM ÉR. Tehát aki a horkolás+elleni+spray keresőkifejezéssel talál ide: inkább altatót vegyen abból a pénzből, vagy bármi mást, de ne gazdagítsa a szer mocsok szemét gyártóját, aki teljesen legálisan veri át az embereket.

Ez arról jutott eszembe, hogy nemrég selejteztem a gyógyszeres dobozban, és kidobtam a palackot, amit eddig rakosgattam "hátha valamire jó lesz" alapon, hogy mégis mire lenne jó, azt nem tudom. Merthogy van ám valódi megoldás is a horkolásra, még a teniszlabdánál is hatékonyabb. (Rendesen elmélyültem a témában, a teniszlabdákat az áldozat hátára kell ragasztani, akkor nem tud hanyatt feküdni...) Szóval az igazi endlösung a lézeres műtét, amelynek során egy nagy lyukat égetnek a páciens torkába, így csinálnak helyet a levegőnek, hogy szabadon áramolhasson. Lehet, hogy drasztikus, de ki szeretne inkább élete végéig darthwaderként aludni???

U.i.: Most jöttem rá, teniszlabda helyett a sprayt lehetne felragasztani, palackostól. Bár a Családfőnél ez mit sem ért volna, mert hason fekve is tudott horkolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.