"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 26., péntek

Miért ne menjünk fodrászhoz harmadfokú hőségriadóban

Azt hittem ez egy remek nap lesz, mert megszabadulok a hajam felesleges részétől, ám a fodrásznéni drámailag közölte, hogy őszülök, amit persze eddig is tudtam, de nem akkor akar hallani róla az ember amikor amúgy is vénasszonyként szédeleg a negyven fokos hőségben. Aztán a nylon körkötény alatt két combalakú tócsát izzadtam a fodrászszékbe. Végül megkérdeztem kajla fiamat (akinek egy óra számítógépes játékidővel honoráltam, hogy vigyázott a dedre amíg vágták a hajam), hogy szép lettem-e, erre ő: "ha azt mondom szép lettél, akkor játszhatok még fél órát?" Majd engesztelésképpen hozzátette: "de Anya, tudod, hogy az ilyesmit a FÉRFIAK nem veszik észre..."

3 megjegyzés:

  1. s akkor játszott még fél órát vagy nem játszott még fél órát?

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi a srác :D

    VálaszTörlés
  3. :D ebből a gyerekből még lesz valaki.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.