"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 11., csütörtök

Nézzétek mit kaptam!

Nagyon büszke vagyok erre a díjra, mert sokat dolgoztam érte, rendkívül kemény marketingmunkát végeztem, de természetesen az érdem nem csak az enyém. Akiket köszönet illet: a Családom, a pók, a csiga és a hangyáink, Matyi a ló, a tök és a karalábé, az eső, a békávé, a nagy svéd bútoráruház és a mosolygóstecsó, a húsvéti buzik, Alekosz, Halhatatlan Blogger Ősöm, E.T. és J.I. Joe, Geréb Ágnes és Dobrev Klára, a védőnő, a fodrász, a postás, az asztalos, a gáz- és vízszerelők, valamint a szívemnek igen kedves bloggerinák (elsősorban persze az Adományozó motyi) és bloggerek.

És ráadásul zöld-sárga!!! Ami a kedvenc színem. Így együtt.

5 megjegyzés:

  1. Kik azok a húsvéti buzik? (hogy kiragadjam a lényeget)

    VálaszTörlés
  2. Egyébként pedig gratulálok, igazán megérdemelted.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Megérdemelted. Szeretek ide járni :)
    A Dednek pedig itt is boldogat!!

    VálaszTörlés
  4. A kitartó, kemény munka elnyeri méltó jutalmát:)

    VálaszTörlés
  5. a "zöld sárgát" én is szeretem...
    www.youtube.com/watch?v=R7qtB4K6hUM
    (fogadd szeretettel a díjad mellé :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.