"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 23., kedd

Nyárvégi leltár

Megjöttek a kölkök az utolsó táborból, most csak egy fülbemászó és egy hangya rohant elő a ruháik közül, de a cuccoknak olyan a szaga mint a mocsárnak amibe legalább három dinoszaurusz döglött bele. Kajla fiam a tigriskarom-nyomokkal az arcán még sármosabb lett, és egyelőre nem tudom, mit hagyott a vadonban, de valamit biztosan, az idei táboraikban ugyanis már elveszítettek: egy mackónadrágot (lehet, hogy nem véletlen, mert utálták), egy szandált, egy esőkabátot, egy kishátizsákot, egy strandpapucsot, egy törölközőt, egy hálózsák-tokot és egy sapkát (meg valószínűleg jópár zoknit és gatyát, de azokat nem leltározom), igaz, a holmik többsége talált tárgyként a táborszervezőknél várja, hogy érte menjünk.

Az összes gyerek egészséges, napbarnított, pimasz és bosszantó. Pont ahogy szeretem.

5 megjegyzés:

  1. :)

    Hálózsáktokot én is hagytam el. :( Az esküvőn.

    VálaszTörlés
  2. Többször is eszembe jutott már, hogy simán lehetnék valamelyik gyereked, ha nem lennék ennyire túlkoros.

    VálaszTörlés
  3. hálózsáktokot én minden kiránduláson elvesztettem egy kicsit. Leginkább azért, mert eltettem jó helyre, hogy meglegyen pakoláskor... csomagoláskor fél óra hálózsáktok keresést kellett rászámítani.

    VálaszTörlés
  4. Ja nem. Egészséges nem vagyok most éppen.

    Csak napbarnított, pimasz és bosszantó.

    VálaszTörlés
  5. Nekem mindig volt gyerekként leltárpapírom és aszerint pakoltam be a táskába....fúúúúj de stréber... így is sok-sok mindent elhagytam. Amikor már nagyobb voltam, akkor a papírral kezdtem... talán nem véletlenül :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.