"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 15., hétfő

Panaszkönyv

Valóban lehetséges lenne, hogy az enyém a világon az EGYETLEN olyan BARNSLIG kapucnis csíkos törölköző, amely képes arra, hogy fél éve minden mosáskor kiengedjen magából egy kádnyi piros festéket??? Ugyanis ezt állítja a nagy svéd bútoráruház ügyfélszolgálata.

Ja, hogy miért vártam fél évig a reklamációval?

  1. Reménykedtem, hátha kifogy belőle a festék. Vagy legalább halványul. De ez jó minőségű festék, tizedszer is épp olyan élénken fog, mint először.
  2. Lusta voltam megkeresni a számlát.

(Hozzáteszem, sajnálattal közölték, hogy CSERÉLNI nem tudják, mert nincs raktáron ilyen törölköző. Kár. Szerettem volna újra próbálkozni.)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kitartó vagy. A második után kitettem volna a csöveseknek. Ja, hogy ők ilyet nem használnak? Akkor nem tudom.

    VálaszTörlés
  2. Nekem jók a tapasztalataim a "svéddel" kapcsolatban. Igaz ilyenünk nincs, ellenben töméntelen rongyszőnyegünk.

    VálaszTörlés
  3. …fél év és még nem fogyott ki a festék? :P

    Te vagy a hibás:
    nem takarót hanem tintasugaras nyomtatót kellett volna náluk venned.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.