"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 24., szerda

Pussz

Amióta a ded megtanult cuppanós puszit adni, sokat gyakorolja. Családtagokon, plüssállatokon, labdán, kispárnán, könyveken stb. Legutóbb a mosógépet puszilta meg. Napi két-három adag koszos ruha mellett már én is éreztem így a felültöltős iránt.

3 megjegyzés:

  1. Háát, hogy őszinte legyek, én is sokszor tudnám körbecsókolni a mosó- és mosogatógép fel/kitalálóját... :) Édes lehet A DED, amikor mindent puszilgat :)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk nincs mosogatógép. És szeretek mosogatni általában. Pihentet. :) Elrakni viszont, nem szeretem, a száraz edényeket. :P Nálunk is megy már a cuppanós arcra is, pár napja már küldeni is tudja, kézzel. :) Nagyon aranyosak ilyenkor.

    VálaszTörlés
  3. ...az én "mosogatógépemnek" is szoktam nyomni egy cuppanóst, ha üzem közben nagyon nyekereg.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.