"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. augusztus 15., hétfő

Szemöldökös

Motyi túlszárnyalhatatlan ebben a témában (is), úgyhogy csak csöndesen megjegyzem: jelenleg mintegy fél centivel lejjebb ér az egyik szemöldököm, mint a másik, és ez azért van, mert öreg vagyok és vaksi nincs olyan kerek nagyítós tükröm (az meg azért nincs mert sajnálom rá a pénzt egyszer belenéztem egy ilyenbe és elborzadtam, hogy ennyire csúf vagyok közelről), és oldalra hajtott fejjel szoktam végezni a műveletet mert úgy valahogy jobban hozzáférek.

Elég zavaró, kivéve ha oldalra hajtom a fejem, lehet, hogy most pár hétig így kellene közlekednem. Hát, volt már rosszabb is, akkor a kozmetikus azzal fogadott, hogy "ÚRISSTEN, MI TÖRTÉNT??!"

5 megjegyzés:

  1. mindig mindent pozitív aspektusból kell megközelíteni.
    - legalább nem unalmas a kinézeted.

    VálaszTörlés
  2. ööö, ebben a témában nem tudok nyilatkozni (nocsak, akadt egy végre :D), mert én az "aligszemöldökűek-az is haloványszínű-fessünkmár-rá-egykisszínt" szokták mondani a kozmetikusok csapatát erősítem. meg a lányom is.

    VálaszTörlés
  3. :-))
    próbáld ki úgy is a műveletet, hogy egy igen nagy tudomáyos érdeklődéssel felruházott gyerek (fiú) áll melletted. garantált élmény, csak túl sokat kell röhögni.

    VálaszTörlés
  4. Bibí az enyémek egyenesek.

    Ezt úgy kell csinálni, hogy
    elmész egy esküvőre, két nappal korábban. Rögötön az első este el kell kezdeni mondogatni, hogy jaj a szemöldököm, mi lesz most. Az esküvő előtti este kérni kell egy szemöldökcsipeszt és egy tükröt. Két külön személytől, hogy sokan értesüljenek az eseményről. Sötétedés előtt 15 perccel ki kell ülni nagy sóhajok között az udvar közepére, szenvedő arckifejezéssel. Garantált, hogy fél percen belül valaki kiveszi a kezedből és megcsinálja. :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.