"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. szeptember 27., kedd

Ajándék

Meg kell mutatnom, mi aranyozta be a délelőttömet. Ez. Kedvenceim: a karkötő, a vonaljegyes póló, a metrófelújításos puzzle és a combinós kirakó (20 darabos!!!). Hiányolom kicsit a Rizikó, a Torpedó és a Ki nevet a végén BKV-s változatát ellenőrökre, 4-es metróra, valamint elítélt közép- és felsővezetőkre... Tíririrí ririrííí.

6 megjegyzés:

  1. az én kedvencem a "jegyes póló gyermek". igaziból jegynélküli pólóban is elfogadnám. és csak 155 ft.
    azért a Metrófelújításos puzzle sem semmi:-D

    VálaszTörlés
  2. hát azt már nem is mertem mondani, hogy jó pénzért levágom nekik a 10 másodperces hanganyag utolsó 7 másodperces csendjét szívesen....

    VálaszTörlés
  3. ...egy pillanatra hazaugrottam...megszámoltam jazoli hány felkiáltójelet tett a "csúcs" után nálam a kommentjébe.

    (ezer szerencséje, hogy nekem is hármat adott mert most nagyon "elkaptam" volna a frakkját .:D - de így jó érzés, hogy mégiscsak, nekem is "jóhaver". :)

    VálaszTörlés
  4. ...És innen is szeretném megköszönni a Kedves Embereknek a HÉV-en h harmadszor is leadták a fiam elhagyott edzéscuccát.

    VálaszTörlés
  5. nem lenne egyszerűbb ha kapna egy kisszekrényt valamelyik közlekedési eszközön? Aztán csak ott felejti, következő edzéskor meg elveszi onnan. A kedves Emberek meg betehetik a szekrénybe, ha véletlenül az egyik széken hagyja... nekik is könnyebb

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.